Tannlegegården Barth AS

Telefonnummer934 72 000934 72 0 ...
Hålogalandsgata 9 8006 Bodø
Tannlegegården Barth AS holder til i Bodø

Siste vurderinger av Tannlegegården Barth AS

Superbehagelig!

Tannlege: Skjalg Johnsen Barth Skrevet

Kommuniserer meget bra, har det nyeste av utstyr. God jobb, gode anbefalinger. tar uoppfordret ansvar hvis han har feilvurdert (retter opp uten kostnad for kunden).

Rask dyktig profesjonell

Tannlege: Ronald Gårder Skrevet

Vennlig og profesjonell han er rask og forsiktig. Han snakker beroligende og god musik er alltid på. Lagninger som han gjort håller. Han gjør ikke masse ekstra ting bare det som er nødvendig så regningen holdes på et akseptabelt nivå.

Den beste tannlege jeg har hatt.

Tannlege: Skjalg Johnsen Barth Skrevet

Ble anbefalt denne tannlegen av et familiemedlem.Var pasient tidligere hos en annen tannlege i byen som skulle trekke en tann fordi han mente at jeg måtte få implantat.
Sjalg har ikke nevnt noe om en dårlig tann,og han ordner ny krone mens du venter i en massasjestol som han har på kontoret.
Veldig fornøyd med denne tannlegen.

Super tannlege

Tannlege: Ronald Gårder Skrevet

Ronald er den suvernt beste tannlegen jeg har hatt.
Han er en ekstremt rolig og samtidig dyktig tannlege.
Som en pasient med tannlegeskrekk av dimensjoner er det beroligende å ha en person som tar seg tid til deg og plysterer/har på radio.
Samtidig som han er rolig og ikke har en rekke bråe bevegelser eller er hardhendt.
i motsetning til mange andre tannleger.

Beste-tannlegen

Tannlege: Skjalg Johnsen Barth Skrevet

Både jeg og mine 2 barn bruker han, og han kan kun beskrives som "den beste". Jeg har hatt tannlegeskrekk hele livet, og nå er det overkommelig å gå til tannlegen. Min sønn hadde en meget ubehagelig opplevelse av en tannlege på Saltvern, men han har trukket tenner ( ifb tannregulering) hos Skjalg uten problemer.