Skjalg Johnsen Barth

Skjalg Johnsen Barth er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Skjalg Johnsen Barth

Cerec krone.

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Hyggelig og imøtekommende personale.
Reklamerer med Cerec krone - ett besøk. Fristende. Men det kan gå for fort i "svingene". Sørg bare for at grundig forarbeide (eksempelvis rotfylling) og undersøkelse før krone settes på! Det har kostet meg dyrt både i form av langvarige og unødvendige smerter samt kostnadsmessig.

Trivelig, dyktig, forståelsesfull og effektiv tannlege.

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Jeg kom til Skjalg for endel år siden, med litt tannlegeskrekk i baklomma og et par tenner som var moden for overhaling.

For meg var det viktigste at jeg kunne føle meg trygg.

Trygg på at vedkommende tannlege kunne gjøre best mulig jobb, samtidig vise hensyn.

Det gjorde Skjalg. Og foruten det over nevnt er han en særdeles trivelig fyr.

Er du på jakt etter ny tannlege er dette rette mann!

Superbehagelig!

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Kommuniserer meget bra, har det nyeste av utstyr. God jobb, gode anbefalinger. tar uoppfordret ansvar hvis han har feilvurdert (retter opp uten kostnad for kunden).

Den beste tannlege jeg har hatt.

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Ble anbefalt denne tannlegen av et familiemedlem.Var pasient tidligere hos en annen tannlege i byen som skulle trekke en tann fordi han mente at jeg måtte få implantat.
Sjalg har ikke nevnt noe om en dårlig tann,og han ordner ny krone mens du venter i en massasjestol som han har på kontoret.
Veldig fornøyd med denne tannlegen.

Beste-tannlegen

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Både jeg og mine 2 barn bruker han, og han kan kun beskrives som "den beste". Jeg har hatt tannlegeskrekk hele livet, og nå er det overkommelig å gå til tannlegen. Min sønn hadde en meget ubehagelig opplevelse av en tannlege på Saltvern, men han har trukket tenner ( ifb tannregulering) hos Skjalg uten problemer.