Ronald Gårder

Ronald Gårder er tannlege i Bodø

Siste vurderinger av Ronald Gårder

Behagelig og flink

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

En superflink tannlege som fikk meg til å slappe av da jeg skulle til tannlege for første gang på mange mange år. Fremstår veldig rolig og behagelig, og er ikke minst flink til å utføre behandlingen smertefritt og raskt. Kan anbefales på det varmeste!

Rolig, nøye, flink

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Hyggelig og behagelig, rolig og nøye. Ingen press om at ting må gjøres. Fin klinikk til en akseptabel pris

Rask dyktig profesjonell

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Vennlig og profesjonell han er rask og forsiktig. Han snakker beroligende og god musik er alltid på. Lagninger som han gjort håller. Han gjør ikke masse ekstra ting bare det som er nødvendig så regningen holdes på et akseptabelt nivå.

Super tannlege

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Ronald er den suvernt beste tannlegen jeg har hatt.
Han er en ekstremt rolig og samtidig dyktig tannlege.
Som en pasient med tannlegeskrekk av dimensjoner er det beroligende å ha en person som tar seg tid til deg og plysterer/har på radio.
Samtidig som han er rolig og ikke har en rekke bråe bevegelser eller er hardhendt.
i motsetning til mange andre tannleger.

Sjarmerende

Klinikk: Tannlegegården Barth AS Skrevet

Hyggelig tannlege, gjør veldig grundig arbeid sammenlignet med min tidligere tannlege. Jeg er usikker på om alt han gjør er nødvendig, eller om den gamle tannlegen min har vært litt for kjapp.

Jeg har hatt litt blandede opplevelser med behandling av betennelser, men jeg har blitt tatt raskt imot, uten unødvendig (og smertefull) ventetid.