Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Sandåsveien 8 0956 Oslo
Rødtvedt Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Dyktig tannlege!

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Sliter du med tannlegeskrekk, er dette stedet for behandling! Etter MANGE år med tannlegeskrekk tok Naia meg imot med åpne armer. Hun forklarer alt som skal gjøres underveis og tar seg god tid for å føle deg trygg! Personalet er superhyggelige og profesjonelle. Ikke nøl med å dra dit! Anbefaler sterkt!

Fantastisk tannlege.

Tannlege: Silje Bach Skrevet

Jeg var på min første time hos Silje Bach for noen uker siden. Hun møtte meg så bra rent menneskelig og tannlegefaglig. Hun så meg og min situasjon. Tror aldri jeg har slappet så godt av i en tannlegestol før. Måten hun forklarte og snakket til med på var så bra. Jeg finner ikke gode nok ord.

Meget bra tannlege

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Jeg er superfornøyd med Naja som tannlege. Føler meg veldig godt ivaretatt. Kan absolutt anbefale henne som tannlege.

Super tannlege!

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Naia er en meget behagelig, serviceinnstilt og hyggelig tannlege som har levert en super jobb i mange år for meg. En tannlege som bryr seg om deg som pasient. Sliter du noe med tannlegeskrekk er det bare å forsøke Naia tenker jeg. Lokalene er alltid rene og fine med topp moderne utstyr. Jeg gir min anbefaling!

Veldig hyggelig og profesjonell.

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Hun tror på hun gjør og forteller alltid det hun gjør, og det er viktig for meg som trenger alltid å ha kontroll. Anbefales