Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Rødtvedt Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Den beste tannlegen!

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Har gått her i 5 år og er superfornøyd med alt fra service til selve sjekken! Hyggelig mennesker som er flinke og proffe og får deg til å føle deg komfortabel og velkommen!

Nydelig tannlege

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Opplever at hun roer meg ned når jeg ble nervøs. Forklarer godt underveis og er en veldig snill og kompetent tannlege😊🥰

Super tannlege

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Her har jeg gått med familien i mange år. Flotte folk i fine lokaler. Her blir man godt tatt vare på.

Den beste tannlegen jeg har besøkt noensinne.

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Jeg har vært hos flere tannleger tidligere men dette tannlege kontoret var annerledes. Måten ble jeg mottatt ved resepsjonen og behandlingen og konsultasjon jeg fikk fra tannlegen var helt utrolig. Jeg anbefaler disse dyktige folk til alle som ønsker å få tannlege behandling man blir kjempefornøyd med. Jeg er veldig takknemlig for behandlingen jeg fikk.

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Har vært pasient hos Naia siden 2012 da jeg kom med sterk tannlegeskrekk. Hun er kjempeflink til å roe meg ned og forklarer alt hun gjør underveis. Man blir alltid møtt med et smil og en hyggelig prat. Anbefaler Naia til alle! Et stort pluss at hun er kjevekirurg og virkelig kan faget.