Silje Bach

Silje Bach er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Silje Bach

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Rødtvedt Tannhelsesenter AS Skrevet

Silje er en veldig dyktig tannlege. Hun er skånsom, nøye og god til å fortelle hva hun gjør underveis. I tillegg er hun veldig imøtekommende og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Veldig bra tannlege

Klinikk: Rødtvedt Tannhelsesenter AS Skrevet

Veldig behagelig, imøtekommende, tålmodig, lyttende og hyggelig tannlege. Hun oppleves veldig nøye og sjekker tannhelsen. Gir deg også overslag på nødvendige reparasjoner.
Beste tannlegen jeg har hatt.

Enkel adkomst:
Gå 350 m fra Rødtvet t-bane eller parker bilen rett ved.

ANBEFALES

Silje er en flink tannlege!

Klinikk: Rødtvedt Tannhelsesenter AS Skrevet

På toppen av å være flink, er hun også hyggelig. Hun møter kunden med et smil og jeg synes hun er flink til å fortelle meg hva som skal gjøres den dagen. Det gir meg trygghet i stolen.

Helt suveren opplevelse!

Klinikk: Rødtvedt Tannhelsesenter AS Skrevet

Var hos Silje idag for første gang etter jeg knekt en jeksel i jula.
Ble godt tatt emot og fikk forklart inngrepet utførlig og følte jeg virkelig var i gode hender.
Kan med hånden på hjertet si at jeg har funnet meg en flink og seriøs tannlege at gå til fremover.

Amazing awesome Silje!

Klinikk: Rødtvedt Tannhelsesenter AS Skrevet

I visit Silje twice a year as my dentist because she is fun, performs great dental work and most of all does NOT ask me loads of questions when I have dentist tools in my mouth.

Every time I enter her room she immediately brings up something we discussed on my last visit. Her people skills are beautiful, her work is outstanding and definitely the coolest dentist I've experienced 🤩