Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Rødtvedt Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Rødtvedt Tannhelsesenter AS

Godt behandlingssted

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i hele mitt voksne liv pga dårlige opplevelser fra jeg var barn, men etter å ha gjennomført en omfattende behandling hos Naia så er jeg helt kurert. Ble møtt med forståelse, omtanke og alt med tatt i mitt tempo. Veldig godt tannlegekontor hvor man føler seg ivaretatt i alle ledd.

Tipptopp tommel opp 👍

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Naia er en kjempeflink tannlege som forklarer godt hva hun skal gjøre, og dersom det er flere veier til målet så diskuterer hun med pasienten før hun gjør noe. Hun har høy faglig integritet og gir seg ikke før hun er helt fornøyd. Veldig behagelig vesen og faglig dyktig - jeg gir henne mine beste anbefalinger.

Proff og nøyaktig

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Superflink tannlege som er nøyaktig og rolig i sin behandling av pasienten.
Anbefales på det sterkeste

Silje er en flink tannlege!

Tannlege: Silje Bach Skrevet

På toppen av å være flink, er hun også hyggelig. Hun møter kunden med et smil og jeg synes hun er flink til å fortelle meg hva som skal gjøres den dagen. Det gir meg trygghet i stolen.

Min beste tannlege

Tannlege: Naia Ollendorff Halvorsen Skrevet

Har slitt med tannlegeskrekk siden barndommen. Den har Naia kurert på grunn av sitt gode humør, rolige vesen. Hun har forklart og spurt meg underveis om det går bra osv. Jeg gruer meg hver gang til time nå også men det går over idet jeg setter meg i stolen. Naia har ryddet opp etter tannlegers dårlige arbeid. Jeg har nå i flere år hos henne gått ut med Null Hull👍👍🥰