Sandboe Tannlegesenter AS

Telefonnummer66 78 10 2066 78 10 ...
Strøket 5 1383 Asker
Sandboe Tannlegesenter AS holder til i Asker

Siste vurderinger av Sandboe Tannlegesenter AS

Anbefales!

Tannlege: Magne Davanger Sandboe Skrevet

Magne er ikke bare en meget dyktig tannlege, men også en meget hyggelig person.

Jeg har gått til Magne i 15 år og kjører gjerne en time ekstra for å forsikre meg om en god behandling.

Anbefales på det varmeste.

Grundig, forklarende og Profesjonell

Tannlege: Magne Davanger Sandboe Skrevet

Vært pasient hos Sandboe i mange år og kan absolutt anbefale ham. Forklarer bra og går igjennom alternative behandlinger med tydelige anbefalinger og hvorfor. Fornuftige priser til å være tannlege.

Gör tandläkarbesöket till en uppfriskande upplevelse

Tannlege: Magne Davanger Sandboe Skrevet

Varje gång jag har varit hos tandläkaren så tycker jag att jag känner mig ”fräsh” på en sätt.

Jag har alltid blivit väl mottagen personalen och oansett om det blir tandläkare eller tandpleier som gör undersökning och behandling så upplever jag detta som väldigt noggrant och professionellt. Inte minst så tycker att det är bra att de också ser på historiska bilder och notat för att se om det är något som kan ha förändrats över tid. I tillägg så berättar de hela tiden vad de ser och gör något som ger mig ett visst lugn och förtroende.

Så är det med kostnader. Vi vet alla att det kostar att gå till tandläkeren. Av vad jag vet så är de inte de inte de billigaste men heller inte de dyraste. För mig är det viktigaste att jag får det som blir sagt att man skall göra, till det pris som är avtalat och inte minst att produkten (lagningen el.l.) håller över tid. Jag har aldrig blivit besviken eller negativt överaskad efter en behandling hos Sandboe Tannlegesenter AS. Jag finns säkert andra som tandläkare som är bra, men jag har aldrig har behov/önskemål om att pröva någon annan.

En tannlege som er opptatt av deg som pasient

Tannlege: Magne Davanger Sandboe Skrevet

Når jeg kommer til tannlegen har jeg hos andre opplevd at jeg er samlebåndspasient. Hos
Magne Sandboe opplever jeg at han er opptatt av meg som pasient. Han beskriver og forklarer hva han ser og hva som kan gjøres, må gjøres. Det gir meg muligheten til å vurdere hva jeg skal gjøre, basert på en faglig vurdering. At Magne i tillegg har nymoderne utstyr gjør hele opplevelsen mer "behagelig". Vi er vel fortsatt enige om at å gå til tannlegen ikke er det du helst vil. Magne gjør dette til noe som er riktig og viktig og det setter jeg pris på. Hilsen ex tannlegehater

Veldig bra og effektiv

Tannlege: Magne Davanger Sandboe Skrevet

Hyggelig, hjelpsom og meget dyktig. Føler meg alltid ivaretatt