Oris Dental Sanden

Oris Dental Sanden holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Sanden

Tragedie

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

bestilte time pga smerte i tann, får time hos Bjørn heller enn min vanlige tannlege. De tar bilde og ser på tanna, så konkluderer han med at det er Karies og setter i gang borringa. Etter borringa fant han ingen karies. Men han vil nå rotfylle tanna. Siden han tok feil om karies vil jeg tenke på det og får ny time om noen dager. Han legger i noe fylling, jeg betaler og drar. Dagen etterpå er fyllinga falt ut, smerten er tilbake i tanna og han krever plutselig ny betaling tilsvarende over dobbelt så mye som det opprinnelige beløpet vi ble enige om som jeg allerede hadde betalt. Alt dette for den første timen. Jeg avbestiller selvfølgelig oppfølgingstimen og har fått god hjelp hos ny tannlege. Anbefaler alle å styre unna denne tannlegen. Dette var en helt forferdelig opplevelse

Veldig dyktig

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Forklarte at jeg hadde tannlegeskrekk og dette var noe jeg følte ble tatt veldig hensyn til. Veldig behagelig opplevelse :)

Herlig dame

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Godt å komme til en tannlege som henne når en er helt skrekkslagen.
Koselig, artig spøkete dame som gjorde at jeg slappet mere av.
Anbefales veldig

Livets tannlege

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Vegret meg for å gå til tannlegen helt til jeg møtte Ellen, og etter en tannlegepause på 10 år går jeg nå jevnlig til henne. Hun er trygg, morsom, hyggelig og er flink til å forklare det hun gjør underveis. Håper hun aldri pensjonerer seg!

Veldig fornøyd

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Har hatt en del vonde og ubehagelige opplevelser de siste årene og har fått en del angst om tenner/tannlegebesøk som resultat av dette. Jeg har også ofte følt meg dårlig ivaretatt og har fått for lite informasjon og rom til å stille spørsmål.

Ble anbefalt Sanden av en venn som skrøt masse og er veldig glad for at jeg har byttet tannlege/tannlegekontor. Jeg opplever alle som jobber der som veldig trygge og omtenksomme mennesker, og jeg føler at det er alltid tid til å stille spørsmål og dele frykter. Bjørn har vært veldig omtenksom og jeg har opplevd hver time og alle inngrep som veldig behagelige. Man får en følelse av at dette er en behandler som bryr seg, og det er en fin følelse å ha. Nå har jeg stoppet å grue meg til tannlegetimer :)

Anbefales virkelig!