Hokksund Tannlegesenter

Hokksund Tannlegesenter holder til i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Hokksund Tannlegesenter

Super tannlege

Tannlege: Kristine Jegersberg Andersen Skrevet

Meget dyktig tannlege som får deg til å føle deg 100% trygg. Meget nøye og dyktig. Bare positivt å si om henne. Glad jeg tok kontakt første gang. Anbefales på det varmeste.

Grundig og dyktig

Tannlege: Ingun Løkensgard Skrevet

Hun har lang erfaring, godt håndlag og tar pasientene/kundene på alvor. Ikke noe problem av noe art og prisene hun tar for tjenestene er gjennomsnittlige. Lett å parkere i Hokksund. Kort fra jernbane og buss også.

Unødvendig hardhendt

Tannlege: Veronica Loe Larsen Skrevet

Unødvendig harhendt. Blir aldri ferdig med pussingen. Hyggelig dame ellers men jeg ble nødt til å bytte da jeg var lei av ømme tannhalser i uker etter besøket. Veldig fornøyd med min nye tannlege.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Veronica Loe Larsen Skrevet

Veronica er en utrolig behagelig tannlege, alltid blid og hyggelig. Hun er flink til å gi informasjon. Opplever henne som kunnskapsrik og hun henviser videre ved større problemer som må tas hos oralkirurg. Hun viser forståelse for lommeboken og at man kanskje ønsker å ta ting i puljer. Da gir hun meg en muntlig plan for hva som bør prioriteres først. Er SUPERFORNØYD med tannlegen min :-)

Rent og pent tannlegekontor. Svarer raskt på telefonen. Overkommelig ventetid på å få time og lite forsinkelser når man har time. Jeg har ikke sammenliknet priser med andre tannleger, men har inntrykk av at hun prismessig ligger midt på treet omtrent.

Kan anbefale henne på det varmeste.