Tannklinikk1 AS

Telefonnummer77 61 08 0277 61 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Evjenveien 108 9008 Tromsø
Tannklinikk1 AS holder til i Tromsø

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannklinikk1 AS

Den beste tannlegen jeg vet om!!

Tannlege: Leif Øvrum Skrevet

Hyggelig og kjempeflink tannlege, som kurerte min tannlegeskrekk for mange år siden. han tar seg tid til å forklarer hva som må gjøres før han starter å jobbe. Han er rolig heten selv, leser deg som en åpen bok. Du føler at du er i de beste hender. Skal heller ikke glemme teamet han har rundt seg. Kjempe flinke folk. Kjempefornøyd kunde igjennom mange år!

Fantastisk flink og hyggelig

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger og har slitt med det. Nå har jeg funnet den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Veldig dyktig, hensynsfull, forsiktig, utrolig hyggelig og alltid smørblid. Får raskt hjelp når jeg trenger det også . Har helt sluttet å grue meg for å gå til tannlegen takket være Espen og hans hyggelige medarbeidere. Alltid fornøyd og i godt humør når jeg går derfra :-) En fantastisk tannlege!

Tannlege skrekk er kurert

Tannlege: Leif Øvrum Skrevet

Kjempeflink tannlege, som kurerte min skrekk. Forklarer hva som gjøres. Kjenner ikke en gang at han setter bedøvelse sprøyten. Kjempefornøyd!

Leverer høy kvalitet og er en hyggelig kar. Forsiktig og gir god informasjon.

Tannlege: Leif Øvrum Skrevet

Leverer høy kvalitet og er en hyggelig kar. Forsiktig og gir god informasjon.

Kurerte skrekken!

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Har gått til Espen i snart 10 år, og det er ikke uten grunn. Han kurerte skrekken min. Meget profesjonell, varsom og nøyaktig. I tillegg er han hyggelig å prate med.