Tannklinikk1 AS

Telefonnummer77 61 08 0277 61 08 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Evjenveien 108 9008 Tromsø
Tannklinikk1 AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Tannklinikk1 AS

Fantastisk flink og hyggelig

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger og har slitt med det. Nå har jeg funnet den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Veldig dyktig, hensynsfull, forsiktig, utrolig hyggelig og alltid smørblid. Får raskt hjelp når jeg trenger det også . Har helt sluttet å grue meg for å gå til tannlegen takket være Espen og hans hyggelige medarbeidere. Alltid fornøyd og i godt humør når jeg går derfra :-) En fantastisk tannlege!

Tannlege skrekk er kurert

Tannlege: Leif Øvrum Skrevet

Kjempeflink tannlege, som kurerte min skrekk. Forklarer hva som gjøres. Kjenner ikke en gang at han setter bedøvelse sprøyten. Kjempefornøyd!

Leverer høy kvalitet og er en hyggelig kar. Forsiktig og gir god informasjon.

Tannlege: Leif Øvrum Skrevet

Leverer høy kvalitet og er en hyggelig kar. Forsiktig og gir god informasjon.

Kurerte skrekken!

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Har gått til Espen i snart 10 år, og det er ikke uten grunn. Han kurerte skrekken min. Meget profesjonell, varsom og nøyaktig. I tillegg er han hyggelig å prate med.

Tipp topp. tommel opp!

Tannlege: Espen Andreas Nilsen Skrevet

Meget dyktig tannlege. Har gått til Espen mange ganger, både for enkle fyllinger men også rotfyllinger. Har ikke vært noe særlig hos tannlege tidligere pga "skrekk". Han har kurert min skrekk bortimot. Han treffer godt på bedøvelsene han setter, så når den har fått virke en stund er det bare å slappe av. Hyggelig og pratsom type.