Tannadi AS

Tannadi AS holder til i Sandnes

Siste vurderinger av Tannadi AS

Fantastisk tannlege

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Ekstremt fornøyd med Tom. Begynte å gå til han da jeg slet med tannlegeskrekk og hadde lest om flere som hadde gode erfaringer hos han. Hos Tom er pasienten 100% i fokus, og han forklarer på en enkel og forståelig måte alt han gjør. Topp moderne fasiliteter. Tannlegeskrekken som tidligere var et stort problem er nå ikke-eksisterende. Anbefales på det sterkeste!

Gjør tannlegeskrekk enda verre!

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Hyggelig personale men altfor hardhendt tannlege. Tar ikke hensyn til pasientens smerter. Satt igjen med et sjokk etter lege besøket! Anbefales ikke!

Jeg reiser langt for å gå til den beste!

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Da jeg flyttet til sørlandet, ville jeg ikke miste den gode tannlegen. Har aldri før i mitt 48 årige liv gått til en bedre tannlege, som vil hjelpe med de problemer en har. Jeg har kjeveproblemer og tann på stift, etter en tidligere feil tannlege Waage på Klepp gjorde. Heldigvis har jeg den beste tannlegen som kan tenkes. Han tar seg god tid også, og er en glede å gå til :)

Den beste tannlegen

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Tom er utvilsomt den beste tannlegen jeg har vært hos. Han utviser en omsorg, forståelse og kunnskap som er unik. Han informerer og bruker god tid på hver pasient, han veileder og forklarer slik at man føler at man er ivaretatt. Kan ikke skryte nok av Tom - anbefaler han på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Tom er en utrolig flink tannlege. Behagelig som person, deler informasjon og ivaretar pasienten på en flott måte. Topp utsyr, veldig rent og profesjonelt. Punktlig.
Jeg har gått til ham i 15 år og anbefaler ham til alle som trenger tannlege - finner ingenting å utsette