Tannadi AS

Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Tannadi AS holder til i Sandnes

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannadi AS

Jeg reiser langt for å gå til den beste!

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Da jeg flyttet til sørlandet, ville jeg ikke miste den gode tannlegen. Har aldri før i mitt 48 årige liv gått til en bedre tannlege, som vil hjelpe med de problemer en har. Jeg har kjeveproblemer og tann på stift, etter en tidligere feil tannlege Waage på Klepp gjorde. Heldigvis har jeg den beste tannlegen som kan tenkes. Han tar seg god tid også, og er en glede å gå til :)

Den beste tannlegen

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Tom er utvilsomt den beste tannlegen jeg har vært hos. Han utviser en omsorg, forståelse og kunnskap som er unik. Han informerer og bruker god tid på hver pasient, han veileder og forklarer slik at man føler at man er ivaretatt. Kan ikke skryte nok av Tom - anbefaler han på det sterkeste.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Tom er en utrolig flink tannlege. Behagelig som person, deler informasjon og ivaretar pasienten på en flott måte. Topp utsyr, veldig rent og profesjonelt. Punktlig.
Jeg har gått til ham i 15 år og anbefaler ham til alle som trenger tannlege - finner ingenting å utsette

Den beste tannlegen vi har hatt

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Flink og imøtekommen. Da min kone har tannlegeskrekk har han en fantastisk evne til og få hennes rolig. Anbefales

Tipptopp tannlege

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd! Tannlegen er veldig imøtekommende og setter pasienten i fokus. Utrolig dyktig i arbeidet og har tipptopp utstyr. En sjelden pedagogisk framtoning for de som sliter med tannlegeskrekk!