Tom Arne Langeland

Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Tlf: 51 63 15 15 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tom Arne Langeland er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Tom Arne Langeland

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Tom Langeland er faglig dyktig. Han snakker lett og forståelig til sine pasienter og ingen trenger å ha tannlegeskrekk! Dessuten er han en kjekk og hyggelig kar med godt humør. Kan anbefales på det beste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Tom er en super tannlege.
Veldig flink, profesjonell, grundig og alltid i godt humør!
Jeg anbefaler Tom på det varmeste!

Beste tannlege ever!!

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Ble henvist til Tom av en kollega som skrøt at han var flink. Var skeptisk da jeg hadde tannlegeskrekk og hadde ikke gått til tannlege på 10 år. Men Tom viste seg å være en fantastisk tannlege med alltid godt humør. Er kvitt tannlegeskrekken og har gått til ham i 10 år nå. Skal aldri bytte tannlege :)

A well trusted dentist.

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

I have followed this dentist from his last practice to this one because he instills confidence in his work. I feel confidence in all he does, starting with the injections. Over the years I have had fillings replaced, root treatments, crowns and implant and a bridge. He works efficiently and correctly estimates the time each job will take.

BESTE TANNLEGEN EVER

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Sliter en med tannlege skrekk,så etter
et besøk hos Tom så er det en sagablott.Han er en empatisk,flinke til å
forklare og ikke minst, masse humor har han og. Kjempekoselige assistenter og
En går ifra klinikken med et smil.

Beste behandling

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Etter å ha vært borti en rekke tannleger for meg selv og barna, var det fantastisk å komme til Tom Langeland! Han vet hva han holder på med, gjør det på den mest skånsomme måten, og alltid med en god forklaring på det han gjør. Samtidig holder han tidene, noe som gjør at hver time begynner når den skal. Har du tannlegeskrekk - gå til Langeland! Beste tannlegen ever!

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Alltid hyggelig og blid, får meg til å føle meg trygg. Fikk kvitt "tannlegeskrekken" etter første tannlegetimen, og har nå gått fast på den årlige timen siden 2008.

Han trakk en visdomstann som lå an til å kunne bli et problem, og jeg ble henvist til spesialist når jeg skulle trekke en annen visdomstann som var litt mer utfordrene. Helt greit, og ryddig.

Helt kurrant timepris, samme som konkurransen. Det er servicen jeg får som gjør at jeg velger å bruke han år etter år.

Kjempe god Tannlege

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Veldig glad og hyggelig person, forklarer at han gjør. Tar bilder underveis når han jobber. Kan ikke si noe annet enn at han er den beste Tannlegejeg har hatt, anbefaler på det sterkeste. :-)

Dyktig og trivelig tannlege

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Det er ikke alltid like stas å gå til tannlegen, men å komme til denne klinikken er bra. Blir godt mottatt både av personale og tannlege. Lokalene er lyse og trivelige.
Langeland er god på kommunikasjon med pasienten, gir inntrykk av å ha god tid og utfører en meget god jobb når noe må gjøres. Det beste er jo å reise seg fra stolen uten funn. Dersom noe må gjøres, er Langeland svært dyktig på å gjøre arbeidet så godt som smertefritt. Han informerer også godt om det han holder på med og hvilke vurderinger som gjøres.

Arrogant og veldig pengefokusert

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Jeg valgte å følge Langelands anbefaling om behandling. dette innebar en del dyre kompnenter. Han inisterte på at dette var det bestte.

Resultatet er store smerter over lang tid som jeg ikke blir kbitt.
Og garantien han ga var plutselig ikke så viktig lenger.

Jeg synes han er uærlig, og kommer ikke til å bruke ham mer.