Tom Arne Langeland

Tannadi AS

1997

Tannadi AS Prisliste

Tannadi AS Telefonnummer51 63 15 1551 63 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Luramyrveien 19 4313 Sandnes
Tom Arne Langeland er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Tom Arne Langeland

Best

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Tom er utrolig flink, forklarer og gir gode anbefalinger. Grundig og perfeksjonistisk, moderne utstyr og faglig oppdatert. Jeg har fått smertefri behandling og problemfri tannhelse siden jeg startet hos ham for 10-12 år siden.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Tom Langeland er faglig dyktig. Han snakker lett og forståelig til sine pasienter og ingen trenger å ha tannlegeskrekk! Dessuten er han en kjekk og hyggelig kar med godt humør. Kan anbefales på det beste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Tom er en super tannlege.
Veldig flink, profesjonell, grundig og alltid i godt humør!
Jeg anbefaler Tom på det varmeste!

Beste tannlege ever!!

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

Ble henvist til Tom av en kollega som skrøt at han var flink. Var skeptisk da jeg hadde tannlegeskrekk og hadde ikke gått til tannlege på 10 år. Men Tom viste seg å være en fantastisk tannlege med alltid godt humør. Er kvitt tannlegeskrekken og har gått til ham i 10 år nå. Skal aldri bytte tannlege :)

A well trusted dentist.

Klinikk: Tannadi AS Skrevet

I have followed this dentist from his last practice to this one because he instills confidence in his work. I feel confidence in all he does, starting with the injections. Over the years I have had fillings replaced, root treatments, crowns and implant and a bridge. He works efficiently and correctly estimates the time each job will take.