Tannadi AS

Tannadi AS holder til i Sandnes

Siste vurderinger av Tannadi AS

Beste tannlege ever!!

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Ble henvist til Tom av en kollega som skrøt at han var flink. Var skeptisk da jeg hadde tannlegeskrekk og hadde ikke gått til tannlege på 10 år. Men Tom viste seg å være en fantastisk tannlege med alltid godt humør. Er kvitt tannlegeskrekken og har gått til ham i 10 år nå. Skal aldri bytte tannlege :)

A well trusted dentist.

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

I have followed this dentist from his last practice to this one because he instills confidence in his work. I feel confidence in all he does, starting with the injections. Over the years I have had fillings replaced, root treatments, crowns and implant and a bridge. He works efficiently and correctly estimates the time each job will take.

BESTE TANNLEGEN EVER

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Sliter en med tannlege skrekk,så etter
et besøk hos Tom så er det en sagablott.Han er en empatisk,flinke til å
forklare og ikke minst, masse humor har han og. Kjempekoselige assistenter og
En går ifra klinikken med et smil.

Beste behandling

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Etter å ha vært borti en rekke tannleger for meg selv og barna, var det fantastisk å komme til Tom Langeland! Han vet hva han holder på med, gjør det på den mest skånsomme måten, og alltid med en god forklaring på det han gjør. Samtidig holder han tidene, noe som gjør at hver time begynner når den skal. Har du tannlegeskrekk - gå til Langeland! Beste tannlegen ever!

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Tom Arne Langeland Skrevet

Alltid hyggelig og blid, får meg til å føle meg trygg. Fikk kvitt "tannlegeskrekken" etter første tannlegetimen, og har nå gått fast på den årlige timen siden 2008.

Han trakk en visdomstann som lå an til å kunne bli et problem, og jeg ble henvist til spesialist når jeg skulle trekke en annen visdomstann som var litt mer utfordrene. Helt greit, og ryddig.

Helt kurrant timepris, samme som konkurransen. Det er servicen jeg får som gjør at jeg velger å bruke han år etter år.