Tannboden Brønnøysund AS

Storgata 19 8900 Brønnøysund
Tannboden Brønnøysund AS holder til i Brønnøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannboden Brønnøysund AS

Dyktig tannlege.

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Har hatt Marta som tannlege under ett lengre behandlingsløp, og jeg vil absolutt anbefale henne. Behandlinger har blitt godt forklart. Dette har bidratt til ett tillitsfullt forhold til tannlegen.
Prisene som er oppgitt etter undersøkelse har også holdt ut behandlingen.
Marta er også dyktig som tannlege slik at man ikke føler noe ubehag når man sitter i stolen.
Tannboden anbefales også, dyktig personale og god service.

The Best 😊

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Måtte innom igjen etter at et stykke av ene fortanna ramla ut . Denne tannlegen er så fantastisk på alle måter så jeg kommer til å følge han over hele norges land så lenge jeg har bruk for tannlege 😊 tilbake for å prøve å bleke tennene om ca 14 dager

Meget godt fornøyd

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Meget godt fornøyd med Momtaz.

Meget høflig, informativ, og trivelig tannlege som jeg håper vi får ha her en god stund.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men etter å ha vært hos Marta er den kurert! Jeg har nå vært hos hun 9 ganger, og må bare si at jeg er meget fornøyd! Hun er så behagelig og forsiktig at jeg nesten kan sovne i tannlegestolen. Fantastisk tannlege rett og slett!

Kjempeflink og veldig behagelig tannlege som har en rolig og informativ måte å praktisere på. Beste jeg har møtt

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Blir møtt med en vennlighet og tilstedeværelse av både tannlege og personale. God service og faglig dyktig. Informerer og tar deg på høyeste alvor. Rolig og respektfull væremåte. Norges beste