Tannboden Brønnøysund AS

Storgata 19 8900 Brønnøysund
Tannboden Brønnøysund AS holder til i Brønnøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannboden Brønnøysund AS

Lite hjelp å få

Tannlege: Per Hamre Skrevet

Han var mest opptatt å dokumentere enn lytte til pasiente hva egentlig er problem. Han svare ofte til meg han ser ikke noen problemer. Ingen faglig begrunnelse ligger til grunn for uttalelser. Lite hjelp å få her.
Han forklarer ikke hva han skal gjøre før han skal gjør det så det er ukomfortable overaskelser.
Ubehagelig opplevelse og føles ydmykende.
Jeg dra aldri dit mer

Grei tannlege

Tannlege: Per Hamre Skrevet

Har brukt Hamre til tider og har fungert meget godt.
Ingenting å utsette på behandling.
Anbefales som tannlege.

En super tannlege

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Har fått satt inn to implantat og er meget godt fornøyd har også fåt hjort en del andre ting en super tannlege

Veldig nøyaktig og flink

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Jeg har vært pasient hos Babak i ca 2 år.
- Og fått gjort en STOR jobb, med nesten alle tenner.
Han er veldig flink!
Gjør pent og skikkelig arbeid. Tar seg god tid, og gjør alltid pent og solid arbeid.
Jeg har fått lagt på nye fyllinger, rotfylt, trukket, bygd opp, laget en bro, rensing.. - Og er veldig fornøyd med sluttresultatet.
Babak er mild og hyggelig mann, - og jeg følte meg godt ivaretatt og trygg.
Anbefales :)

Det er faktisk den beste tannlegen jeg har hatt !

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Det første som slår deg er hvor positiv og imøtekommende hun er, det føles mere som om du skal hente en lottopremie på Hamar enn et tannlegebesøk. Hun forklarer hele tiden hva hun skal gjøre før hun gjør det så det er ingen ukomfortable overaskelser. Skjelden, eller aldri har jeg møtt noen med så ekstrem yrkesstolthet, IKKE la alderen lure deg for hun vet garrantert hva hun holder på med ! Jeg hadde vell 6-7 besøk til sammen og gruet meg kunn til det første :) har i mange år vert redd for smerter fra sprøyter, borring etc men det er en saga blått for min del. Jeg kommer aldri til å ha noen annen tannlege, anbefales på det sterkeste.