Tannboden Brønnøysund AS

Storgata 19 8900 Brønnøysund
Tannboden Brønnøysund AS holder til i Brønnøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannboden Brønnøysund AS

En super tannlege

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Har fått satt inn to implantat og er meget godt fornøyd har også fåt hjort en del andre ting en super tannlege

Veldig nøyaktig og flink

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Jeg har vært pasient hos Babak i ca 2 år.
- Og fått gjort en STOR jobb, med nesten alle tenner.
Han er veldig flink!
Gjør pent og skikkelig arbeid. Tar seg god tid, og gjør alltid pent og solid arbeid.
Jeg har fått lagt på nye fyllinger, rotfylt, trukket, bygd opp, laget en bro, rensing.. - Og er veldig fornøyd med sluttresultatet.
Babak er mild og hyggelig mann, - og jeg følte meg godt ivaretatt og trygg.
Anbefales :)

Det er faktisk den beste tannlegen jeg har hatt !

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Det første som slår deg er hvor positiv og imøtekommende hun er, det føles mere som om du skal hente en lottopremie på Hamar enn et tannlegebesøk. Hun forklarer hele tiden hva hun skal gjøre før hun gjør det så det er ingen ukomfortable overaskelser. Skjelden, eller aldri har jeg møtt noen med så ekstrem yrkesstolthet, IKKE la alderen lure deg for hun vet garrantert hva hun holder på med ! Jeg hadde vell 6-7 besøk til sammen og gruet meg kunn til det første :) har i mange år vert redd for smerter fra sprøyter, borring etc men det er en saga blått for min del. Jeg kommer aldri til å ha noen annen tannlege, anbefales på det sterkeste.

Dyktig tannlege.

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Har hatt Marta som tannlege under ett lengre behandlingsløp, og jeg vil absolutt anbefale henne. Behandlinger har blitt godt forklart. Dette har bidratt til ett tillitsfullt forhold til tannlegen.
Prisene som er oppgitt etter undersøkelse har også holdt ut behandlingen.
Marta er også dyktig som tannlege slik at man ikke føler noe ubehag når man sitter i stolen.
Tannboden anbefales også, dyktig personale og god service.

The Best 😊

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Måtte innom igjen etter at et stykke av ene fortanna ramla ut . Denne tannlegen er så fantastisk på alle måter så jeg kommer til å følge han over hele norges land så lenge jeg har bruk for tannlege 😊 tilbake for å prøve å bleke tennene om ca 14 dager