Tannestetisk Senter AS

Tannestetisk Senter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannestetisk Senter AS

Utleverer ikke journalopplysninger

Tannlege: Olaug Egeland Skrevet

Har bedt om min journal, men etter snart 3 måneder har jeg fortsatt ikke fått den. Prøver å ringe og sende e-post, men får ikke kontakt.

Faglig dyktig, dårlig på kommunikasjon

Tannlege: Elham Kahdim Al-Toma Skrevet

Flink i faget sitt, dårlig på kundebehandling.Ingen kommunikasjon før jeg selv tok initiativet. Assistenten bare pekte mot stolen da jeg kom inn i klinikken. Jeg forventet at behandler skulle hilse på meg (før korona) og gi meg info om det som skulle vi skje. Da jeg stilte spørsmål, lurte hun på om jeg ikke visste hvorfor jeg var der. Hallo!, selvfølgelig visste jeg hvorfor tannlegen hadde henvist meg. Ville bare ha litt info om forløpet i stolen. Når man legger igjen flere tusen der som kunde/pasient, synes jeg man kan forvente såpass.

Superfornøyd

Tannlege: Olaug Egeland Skrevet

Topp service, trivelig stab, rask og smertefri behandling. Har gått fast hit i snart 20 år og gir med glede mine beste anbefalinger.

Anbefales hvis du har periodotitt

Tannlege: Torkel Kolsrud Skrevet

Kom til Koslrud etter å ha brukt flere andre tannleger mot periodontitt og fått veldig varierende anbefalinger om behandling. Kolsrud er kunnskapsrik, løsningsorientert og empatisk.

Olaug Egeland

Tannlege: Olaug Egeland Skrevet

Jeg har brukt samme tannlege siden Tannestetisk senter startet i 1997. Jeg har alltid fått proffesjonell og god behandling med godt resultat. Meget fornøyd! :)