Morten Ausland Eriksen

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Morten Ausland Eriksen er tannlege i Nordre Follo og Oslo

Siste vurderinger av Morten Ausland Eriksen

En meget solid tannlege av høy mkvalitet!

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Jeg har hatt Morten Ausland Eriksen som tannlege gjennom mange år, og jeg er meget fornøyd! Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt.
Morten gjør alltid sitt ypperste for at tiden i tannlegestolen skal være en god opplevelse for sine pasienter.
( Jeg har flere i min nærmeste omgangskrets som bruker Morten, og alle er strålende fornøyde ! )

I tillegg til å være meget faglig sterk, har han en fremtoning som trygger pasientene sine. Han informerer / orienterer sine pasienter iht hva som skal skje underveis i behandlingen.

Ausland Eriksen samarbeider godt med sine pasienter slik at sluttresultatet blir optimalt.

Faglighet, nøyaktighet, og meget empatisk!

Den beste tannlegen som finnes

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Kan ikke få fullrost Morten nok. Se de andre vurderingene. Jeg er enig i alt. Her behøver du aldri å tvile.

Behagelig fra start til slutt

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Det beste jeg har vært borti når det gjelder tannleger. Anbefales på det sterkeste.
Vært der flere ganger og det som skiller seg ut for meg er serviceinnstillingen, høfligheten og ikke minst hvor dyktige de er. Edna som på papiret er Tannpleier gjør etter min mening en grundigere og bedre jobb enn samtlige tannleger og ortopeder jeg tidligere har vært hos.
Også er det jo dette unike systemet hvor Morten(sjefen selv) går over og "kvalitetssikrer". Ekstremt dyktig tannlege og flink med mennesker.
Kan beskrives med mange ord, men det er noe med følelsen av at dette er en som virkelig kan det han driver med. Stødig, presis og samtidig effektiv. Man føler seg ivaretatt og tannlege besøket blir plutselig svært behagelig.

Enestående person og tannlege

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Jeg brukte denne listen for å se hvilken tannlege som jeg skulle velge etter å ikke ha turt å dratt til tannlege på 16 år. Valget falt etter hvert på Morten, og det var virkelig ett av mine beste valg her i livet. Om du skal velge en tannlege så kan jeg ikke anbefale Morten mange nok ganger.

Første gang jeg skulle til Follo Tannlegesenter så snudde jeg nesten i døra pga tannlegeskrekk, men valgte heldigvis å gå inn.

Morten og hans kollegaer tok meg virkelig godt i mot og jeg kom meg fint i gjennom første besøk.

Besøk nr 2 skulle vi borre og jeg var igjen nesten nære ved å snu i døren. Denne timen viste seg å bli den desidert beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt, en veldig fin og behagelig time.

Nå har jeg kommet hjem etter mitt tredje besøk hos Morten, jeg gledet meg før besøket og gleder meg igjen til jeg skal tilbake. Dette besøket var like fint som det forrige om ikke bedre.

Se vurderingen under her som er skrevet 29 juni 2020 "Faglig dyktig, og et godt menneske" - Denne er så godt skrevet at jeg ikke vet hva annet jeg skal tilføye enn å skrive om min opplevelse hos Follo Tannlegesenter.

Er du redd for å få bedøvelse sprøyte eller om du er redd for å borre så gjør deg selv en tjeneste å tør å dra til Morten, du kommer ikke til å angre på det.

Morten fortjener virkelig all skryt som han får og han burde ha hundrevis av disse tilbakemeldingene.

Han har fått meg til å glede meg til å dra til tannlegen!

Takk Morten!

Den beste tannlegen

Klinikk: Follo Tannlegesenter Skrevet

Superfornøyd med Morten! Han har vært min faste tannlege siden jeg var veldig ung. Har prøvd annen tannlege pga flytting - men likevel tatt en kontrolltime hos Morten etterpå (noe som i mitt tilfelle var bra ettersom at jeg fikk beskjed om at jeg måtte operere ut alle visdomstennene, mens Morten kunne se at det absolutt ikke var nødvendig). Hans supre pasientbehandling er uten tvil verdt reiseveien. 10/10!