Aleidis Løken Privatpraktiserende Tannlege

Aleidis Løken Privatpraktiserende Tannlege holder til i Oslo

Siste vurderinger av Aleidis Løken Privatpraktiserende Tannlege

Empatisk, effektiv og dyktig

Tannlege: Aleidis Borghild Løken Skrevet

Jeg har vært pasient hos Aleidis gjennom de siste 10 årene og har aldri hatt noe å utsette på behandlingen. De siste 5 årene har jeg hatt en rekke kompliserte inngrep og Aleidis har alltid bistått meg på kort varsel eller henvist til spesialist ved behov. En perfekt tannlege for deg som ikke liker tannleger.

Effektiv og svært dyktig

Tannlege: Aleidis Borghild Løken Skrevet

Har aldri (25 år) hatt noen form for reklamasjon hos henne. Oppdatert og kunnskapsrik, midt på treet prismessig. Anbefales!

Meget dyktig og pålitelig tannlege

Tannlege: Aleidis Borghild Løken Skrevet

Jeg har benyttet henne som tannlege noen år nå. Jeg oppfatter henne som meget dyktig. Det arbeid hun har utført på meg, inklusive montering av flere kroner, har vært profesjonelt, etter grundige forutgående diskusjoner for og imot. Arbeidene har aldri gitt grunnlag for klage/reklamasjon. For et års tid siden pådro jeg meg en traumatisk tannskade ved fall, og hun stilte opp på en halv times varsel utenfor kontortid. Dertil er hun en meget hyggelig person.

Trygg og ivaretatt i tannlegestolen!

Tannlege: Aleidis Borghild Løken Skrevet

Etter 30 år som pasient hos denne tannlegen, har flere av mine venner også begynt å bruke henne. Hun er trygg, sikker og kunnskapsrik. Ikke er hun dyr heller! De beste anbefalinger!!!

Den beste og mest effektive tannlege jeg noen gang har hatt

Tannlege: Aleidis Borghild Løken Skrevet

Alltid presis og effektiv. Har av samme grunn anbefalt henne til venner og bekjente