Holmen Fastlegekontor

Hoffsveien 92 0377 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holmen Fastlegekontor

Anbefales ikke, nei.

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Jeg har dessverre hatt dårlig erfaring med Maher. Han viste meg ingen sympati eller forståelse som pasient. I tillegg avbrøt han meg stadig da jeg forsøkte å forklare. Jeg er ikke selv født i Norge, så min norsk er på ingen måte perfekt, men Mahers norsk var så dårlig at det skapte problemer. I tillegg virket det på meg som om han er preget av en kultur som kolliderer med den norske, ved å være veldig dominant og ha liten respekt for kvinner. Jeg fikk dessverre ingen medfølelse i situasjonen. Summen av dette er at min konklusjon er at Maher overhode ikke innfridde mine forventninger til en lege i det norske helsevesenet. Jeg opplevde at han ikke brydd seg om det jeg fortalt ham i hele tatt. Jeg vet at jeg er veldig direkte i denne tilbakemeldingen, men det er min ærlige mening som andre har rett på å få høre. Denne legen anbefales ikke.

Veldig bra.Anbefales på det sterkeste

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Tilgjengeligheten er bra -Man kan bestille time på pasient sky med kort vente tiden.
Han jobber som en veldig faglig lege og er veldig tålmodig .
Anbefales på det sterkeste

Anbefales ikke

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Kom til han for første gang for å få helsesjekk og sykemelding. Når han skulle ta meg imot hilste han ikke engang. Slengte litt på nakken min, gjorde opp egne konklusjoner uten å høre på hva jeg hadde å si. For deretter å slenge kortautomaten foran meg. Helt tydelig at det var kun pengene mine han var ute etter. Fikk sykemelding, men for noe helt annet en det jeg kom dit for. Lite trygghet og kommunikasjon og dårlig service. Anbefales ikke!

Usympatisk fastlege som bruker herskertekkniker over sine pasienter

Lege: Maher Alshammery Skrevet

Svært uprofessjonell og usympatisk lege; kom til han fordi jeg trengte en time på dagen og bestilte denne via pasientsky. Når jeg kom til klinikken spurte jeg om hvorfor andre fikk gå foran i køen, når de ikke hadde bestilt time men jeg hadde gjort det. På en svært nedlatende måte forklarte han at han faktisk ikke trengte å ta meg i mot, og at han bestemte selv hvem som skulle få komme inn og ikke, at man hadde bestilt time spilte ingen rolle.
Når jeg kom forklarte jeg situasjonen min og oppviste ingen professjonalism som medisinsk personale i det hele tatt; måtte gjenta svarene mine mens han smilte uempatisk over at min far nylig hadde gått bort og jeg derfor trengte en sykemelding for å håndtere situasjonen etter hans bortgang. Mens han smilte spurte han unødvendige spørsmål om hvorfor jeg var hos han, og minnet meg gjentatt om å være takknemlig for at han hadde tatt seg tiden å ta meg imot som ny pasient. Til slutt tenkte jeg at nok får være nok; han besitter altfor mange dårlige personlighetstrekk som er svært uheldige og ugunstige å finne i en lege, for at jeg skal gidde å ta imot hans svært nedlatende holdning. Opplever dessverre denne 'legen' som svært autoritær, ser seg som overlegen andre, bruker herskerteknikker overfor pasienten og tåler ingen som helst kritikk.
Ble så oppgitt at jeg pent sa ifra om at jeg ikke trengte hans tjenester likevel med den dårlige holdningen hans. Han ble da sint; skrek at jeg ikke var velkommen og slo igjen døren etter meg når jeg gikk ut.
Anbefaler ingen denne 'legen'. Har valgt 1 stjerne fordi det ikke var mulig å gi 0 stjerner.

Dette er en Pluss-tjeneste.