Tannlegene Tårnåsen

Valhallaveien 70 1413 Tårnåsen
Tannlegene Tårnåsen holder til i Nordre Follo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Tårnåsen

Svært dyktig, erfaren og hyggelig tannlege

Tannlege: Niels Christian Nielsen Skrevet

Jeg har hatt Niels Christian Nielsen som tannlege i over 20 år. Han har æren for at jeg ble kvitt tannlegeskrekken jeg tidligere hadde etter uheldige opplevelser hos en tannleger i ung alder.
Nielsen er hyggelig, rolig og har en lun humor som får en til å slappe av. Han viser forståelse for tannlegeskrekk, nervøsitet etc og ved inngrep sjekker han alltid om bedøvelsen virker. Han er svært erfaren, dyktig og profesjonell og gir gode råd og god oppfølging.
Tannlegeskrekken er helt borte, jeg slapper godt av i stolen og har ved en anledning faktisk sovnet der, noe jeg ikke trodde var mulig.
Jeg bor nå i et annet fylke, men drar med glede "over bekken etter vann" for å komme til tannlege Nielsen. Jeg kan for øvrig også anbefale hans kone, tannlege Anette Henanger ved samme tannlegekontor, som jeg har vært hos noen ganger når Nielsen har blitt forhindret. Det fungerer utmerket, hun er også svært dyktig og hyggelig. Jeg har ingenting å utsette på eller foreslå til noen av disse to tannlegene, og jeg skal gå til dem til de går av med pensjon. Det er heldigvis lenge til. :)

Kjempefornøyd !

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Kjempebra ! Jeg er i utgangspunktet livredd for tannleger (etter heftige fylllinger uten bedøvelse i barndommen), men Annette tar frykten ned på jorda igjen. Veldig bra opplevelse. Forklarer alle grep grundig både hvorfor og hvordan så da blir man jo mer obs på hva man kan gjøre selv. Ingen pekefingre, OK pris / estimat. Her blir jeg !

Svært fornøyd med blide og dyktige tannleger

Tannlege: Annette Henanger Skrevet

Jeg har brukt tannlegene på Tårnåsen i flere år, og har vært innom alle tre behandlende tannleger, og har alltid vært svært fornøyd med resultatet. De er svært dyktige og nøyaktige, forteller deg hva de gjør underveis, og forklarer hvorfor, og hva som er gangen videre. Både enkle kontroller og fyllinger, og mer komplisert behandling er utmerket, og til en konkurransedyktig pris, og på forhåndsoppgitt estimat.