Ingvar Daae

Stasjonsvegen 2 3540 Nesbyen
Ingvar Daae holder til i Nesbyen

1 vurdering

Siste vurderinger av Ingvar Daae

Den beste tannlege man kan få

Tannlege: Ingvar Daae Skrevet

Kom til Ingvar etter årevis med tannlegeskrekk, han redda tennene mine og har hjulpet meg over tannlegeskrekken min. Han er en trivelig kar som ikke forhaster seg når man kommer i stolen. Hadde det ikke vært for han så hadde jeg aldri turt å gå til tannlegen igjen. Evig takknemlig

Helt fantastisk tannlege

Tannlege: Ingvar Daae Skrevet

Jeg kom til Ingvar tidlig i tenårene med en munn full av problemer grunnet tannlegeskrekk utviklet hos skoletannlege.

Ingvar kurerte tannlegeskrekken min fullstendig. Allerede etter første behandling var det mye bedre, og 15 år etter er den helt borte.

Behagelig, mild, lett på hånden og forklarer veldig nøye hva han gjør. Rett og slett en fantastisk tannlege som jeg håper alderen aldri innhenter!

Sympatisk og empatisk

Tannlege: Ingvar Daae Skrevet

Ingvar er en dyktig tannlege.
Han har også et veldig behaglig vesen; er hyggelig, mild og imøtekommende. Han viser stor respekt til pasientene sine.

Ingvar Daae er god på pasienthåndtering, både i kundekontakten og under behandlingen. Han er også relativt "forsiktig" i tannstellet; bruker ikke overdreven makt under behandlingene.
Jeg vil tro han vil være ideell for blant annet klienter med tannlegeskrekk.

Eneste negative ting er at han er såpass populær at det er noe ventetid.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Ingvar Daae Skrevet

Hyggelig, dyktig, nøye og lett på hånden. Han er flink til å forklare hva han gjør. Jeg har tannlegeskrekk og da er dette viktig.