Dag Harbo Tannlege

Dag Harbo Tannlege holder til i Oslo

Siste vurderinger av Dag Harbo Tannlege

Min tannlege gjennom 20 år

Tannlege: Dag Harbo Skrevet

Alltid profesjonell og god oppfølging.
Gir god behandling og oppfølging. Velger økonomiske, og gode løsninger.

Meget behagelig

Tannlege: Dag Harbo Skrevet

Etter en mer eller mindre feilbehandling hos annen tannlege som kostet meg dyrt, fikk jeg anbefalt Dag Harbo. Jeg har ikke angret på byttet! Har hatt både rotfylling og fått satt på krone, og Harbo er den eneste tannlegen som har fått meg til å sovne i stolen! Han er meget behagelig og gjør grundig arbeid. Venteværelset er i fellesskap med andre tannleger, men romslig og hyggelig. Enkelt å komme seg dit med offentlig kommunikasjonsmidler.

Effektiv

Tannlege: Dag Harbo Skrevet

Fikk raskt tannlegetime fordi en tann knakk. Får alltid god og effektiv behandling. Sentralt tannlege kontor nær offentlig kommunikasjon.

Kurerte min tannlegeskrekk

Tannlege: Dag Harbo Skrevet

Dag Harbo var mannen som klarte å kurrere min skrekk for tannleger. Etter mange møter med tannleger som både skjelte meg ut og fikk meg til å føle meg utrygg var det som en drøm å møte denne mannens varme og rolige lynne.

Han er effektiv, undersøker nøye og sørger for at det som trengs å gjøres faktisk blir gjort. Han dømmer ikke noen og gjør ikke anntagelser av "hvordan du sikkert steller tennene dine". Han gir gjerne anbefalninger og tips, samt råd hvis du lurer på noe.

Takk for at du finnes Dag!

Veldig god tannlege!

Tannlege: Dag Harbo Skrevet

En av de beste tannlegene jeg har vært hos. Alltid hyggelig og gjør en veldig god jobb. Anbefales!