Voss tannlegesenter

Sverresplass 6 5700 Voss
Voss tannlegesenter holder til i Voss

Siste vurderinger av Voss tannlegesenter

Ein tannlege til å anbefale

Tannlege: Toini Thorkildsen Skrevet

Toini er ei forståelsesfull, trygg og hyggelig tannlege. Forklarer undervegs og gjer pasienten trygg

Sa eg skulle ringe viss det ble problemer - stengte i 1 veke

Tannlege: Olav Mæland Skrevet

Fekk fiksa ein betennelse og fikk beskjed om at eg kunne trenge antibiotika viss betennelsen ble verre, men at me prøvde uten først. Så skulle eg berre ringe viss den ble et problem og så skulle han skrive ut antibiotika. Så stengte dei for påsken 3 timer seinere og er heilt umogelege å kontakte. Betennelsen ble verre og eg ender opp med å måtte gå til ein annen tannlege og betale masse penger for å fikse ein byll som kom fordi eg ikkje fekk antibiotika i tide. Burde ha skrive ut resept med ein gong då han visste at dei skulle stenge i ei veke.

Flink!

Tannlege: Toini Thorkildsen Skrevet

Flink, nøye, forklarer godt og beroliger. Akutte smerter, fikk time dagen etter. Pris i normalområdet.

Beste tannlegen på Voss!

Tannlege: Hares Imani Skrevet

Eg har hatt tannlegeskrekk i fleire år, etter 1 behandling hjå Hares er den rett og slett kurert. Han er utrulig flink med pasientane sine og forklarer heile vegen kva han gjer. Eg har fått time stort sett samme dag om tannverken er som verst. Eg anbefaler Hares på det sterkaste. Kjem aldri meir til å byte tannlege!!