Hares Imani

Hares Imani er tannlege i Voss

Siste vurderinger av Hares Imani

Heilt topp tannlege.

Klinikk: Hares Imani Skrevet

Kom inn til rutinekontroll, men sa eg hadde hatt vondt i tennene i eit par veker i forkant. Tok han 8 sek å finne problemet siden har har full kontroll på historikken og utviklingen på tenna mine.

Plasserte meg i stolen og ordna opp der og da slik at jeg slapp inn igjen på ett senere tidspunkt.

(Måtte trekke ein visdomstann med hol i).

Hyggelig og blid, forklarer enkelt og lettforståelig. Gjennomfører smertefritt og effektivt.

Varmeste anbefalinger.

Beste tannlegen på Voss!

Klinikk: Voss tannlegesenter Skrevet

Eg har hatt tannlegeskrekk i fleire år, etter 1 behandling hjå Hares er den rett og slett kurert. Han er utrulig flink med pasientane sine og forklarer heile vegen kva han gjer. Eg har fått time stort sett samme dag om tannverken er som verst. Eg anbefaler Hares på det sterkaste. Kjem aldri meir til å byte tannlege!!

Veldig dyktig!

Klinikk: Hares Imani Skrevet

Har fått meg til å bli glad i å gå til tannlegen. Kurert skrekken. Meget dyktig og flink i sitt fag.

Dyktig

Klinikk: Hares Imani Skrevet

Dyktig tannlege som klarte i finne årsaken til problemene mine som flere andre tannleger har oversett gjennom mange år. Alltid behagelig og rolig behandling hos ham.

God informasjon, god service og fantastisk oppfølging

Klinikk: Hares Imani Skrevet

God informasjon om behandling, årsak til tannhelse med påfølgende forskjellige løsninger på problemet. Veldig bra behandling og god på oppfølging.