Wevelstad Frank

Wevelstad Frank holder til i Sarpsborg

Siste vurderinger av Wevelstad Frank

Den beste tannlegen!

Tannlege: Frank Magne Wevelstad Skrevet

Dyktig, kunnskapsrik og real! Føler meg virkelig ivaretatt hos denne tannlegen. Jeg har i utgangspunktet tannlegeskrekk, men hos Wevelstad føler jeg meg i trygge hender.

Dyktig , kunnskapsrik og professjonell

Tannlege: Frank Magne Wevelstad Skrevet

Fikk betennelse i tannkjøttet som resulterte å løse tenner, vond lukt og bekymringer. Etter å ha hatt behandling hos flere andre tannleger, ble jeg anbefalt Frank Wevelstad. Fra første time hadde Wevelstad en klar forståelse av problemet mitt og hvilke løsninger . Etter bare et par behandlinger fjernet han smertefritt både unødvendige tenner, vond lukt og betennelsen . Han var veldig flink til å kontinuerlig informere om hva som ble gjort, og hvorfor. Jeg følte meg helt trygg i tannlegestolen hos Frank Wevelstad. Midlertidige tenner ble satt inn, og permanente tenner ble bare etter en tid montert uten smerte og uten problemer. Hadde jo forventet en stor regning, men det viste seg at Frank Wevelstad kunne reglene slik at behandlingen ble sponset av HELFO. Dette reduserte regningen til overkommelighet. Frank anbefales på det beste .

Hyggelig, effektiv, behagelig og ikke minst dyktig tannlege.

Tannlege: Frank Magne Wevelstad Skrevet

Skulle fjerne en visdomstann som jeg hadde endel smerter i og var heldig å finne time dagen etter hos Frank Wevelstad. Det var veldig behagelig å bli behandlet av han, han fortalte meg alt hva han gjorde og hva som skulle skje. Prosedyren var over før jeg ante det og det var billigere enn jeg hadde forventet. Det endte med at jeg gikk derfra som en svært fornøyd pasient. Jeg vil anbefale Frank Wevelstad på det sterkeste.

Kjempefornøyd

Tannlege: Frank Magne Wevelstad Skrevet

Rask og effektiv behandling. Knekt fortann har tidligere hos andre klinikker blitt midlertidig fylt. Frank reparerte og ordnet tannen så permanent det gikk med en stift og ordentlig fylling. :) kjempefornøyd :)

Virker på meg som veldig bra tandlege

Tannlege: Frank Magne Wevelstad Skrevet

Jeg har gått til ham noen år nå. Fikk tips om ham fra en venn da jeg ikke var fornøyd med min forrige tandlege.

Det blir tatt bilder hver gang, og han tar ikke hull som ikke trengs å borres. Han tar heller ikke den dyreste behandlingen, men den beste. Eks, jeg hadde en dårlig visdomstand, i steden for å borre og sette inn ny plombe, ev. ny krone. Trakk vi tanden.

Flink og hyggelig tandlege.

Det er top morderne utstyr, hyggelige folk, rydding og fint. Anbefales!