Stensparken Medisinske Senter

Thereses gate 35B 0354 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stensparken Medisinske Senter

Terningkast 6

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Gjennom mange gode anbefalinger oppsøkte jeg Steinar Helberg i 2007. Siden den tid har Steinar hjulpet meg igjennom flere krevende situasjoner, alt fra en beskjeden halsbetennelse til større komplikasjoner. Ingen problemer er for små eller for store for denne fagkyndige legen. Han har alltid vist meg omsorg og raskt funnet løsninger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt med Helberg som min lege.
Til tross for at jeg bor langt unna Colosseumklinikken, kjører jeg gladelig et godt stykke for å benytte meg av hans ekspertise.

Denne legen anbefales på det sterkeste!

Herlig!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Steinar er en lege som effektivt diagnoserer og gir meg klare tilbakemeldinger. Han har mye empati, noe som gjør hvert besøk på legekontoret til en hyggelig opplevelse.

Jeg er meget glad for at jeg har han som fastlege og anbefaler han på det sterkeste.

Godt fornøyd med Helberg

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Har hatt Helberg som lege i mange år. Har aldri opplevd at han ikke har tatt seg den nødvendige tid, selv i en travel hverdag. Har alltid følt at vi har hatt en god dialog, selv når vi er uenige, men han kan være bestemt. God tilgjengelighet.

En fantastisk lege!

Lege: Steinar Helberg Skrevet

Steinar Helberg er en fantastisk lege som i alle år har tatt oss på alvor. Både jeg, min mann, og vår sønn har Helberg som fastlege.
Han er en lege som alltid tar seg tid til å høre på deg. Han er profesjonell, dyktig, og kunnskapsrik. Han er alltid imøtekommende og sympatisk.
Vi føler oss godt ivaretatt, og har full tillit til han!
Er alltid i godt humør, har humor og glimt i øyet.
Selv om vi har flyttet ut av Oslo, så har vi valgt å beholde han som fastlege, rett og slett fordi at vi er meget fornøyd!
Anbefaler han på det varmeste!

Surrete, overarbeidet og ufokusert.

Lege: Morten Sortebogen Skrevet

Herr Sortebogen er en hyggelig kar. Sikkert en god og morsom venn, men jeg vil ikke anbefale ham som lege til noen, spesielt ikke hvis det er noe ordentlig galt med deg. Legen surrer og roter med papirene. Stresser fælt. Og gjentar seg selv hele tiden. Gir hverken inntrykk av høyt kunnskapsnivå eller evne til å løse noe som helst. Er du oppriktig bekymret for egen helse, så bytt lege. På venterommet hører man også absolutt alt som blir sagt av ham på legekontoret. Så stedet for pinlige sykdommer er det heller ikke.