Steinar Helberg

Colosseumklinikken Allmennseksjonen Mann, 62 år

Autorisert1986
Ledige plasser 24 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Colosseumklinikken Allmennseksjonen

Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Steinar Helberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steinar Helberg

Enestående!

Kan ikke rose dr. Helberg nok. Han er en meget erfaren doktor, med dyp og god innsikt i det norske helsevesenet. Han står på for sine pasienter og får det til!
Han er kjapp i hodet og har blikket på pasientene sine og stiller de riktige diagnosene i tide. I tillegg til sine brede naturmedisinske kunnskaper, er han en sosial intelligent mann, som ivaretar hele mennesket.
Jeg er meget fornøyd med ham som min fastlege og anbefaler ham på det sterkeste.

Kjempe koselig og løser problemene fort

Har var på klinikken og hos Steinar flere gange, og kver gang er han kjempe koselig og ønske alltid å gjøre det så lett for meg som pasient som mulig.

Forstår ikkje helt de andre reviews, for eg har kun hatt bra opplevelser her.

Arrogant og lite empatisk!

Han har egentlig bare tid til friske pasienter med så mange på listen sin! Vil ikke henvise til spesialist da han mente han kunne utføre sjekk vel så bra! Ikke lydhør overfor pasient og ble rett og slett sur da jeg ikke ville godta ett nei for henvisning til spes. Byttet fastlege!

Uempatisk og lite lyttende

Dette er en arrogant lege som i liten grad lytter til problematikken. Har flere ganger forsøkt å bli henvist til spesialist, uten at det har skjedd. Har følt meg krenket flere ganger jeg har gått fra hans kontor. Anbefaler ham ikke.

God på enkle ting, men...

Jeg har hatt Helberg som lege noen år, og han har hjulpet meg raskt og effektivt med de enkle tingene. Får raskt time og resepter fornyes over telefon eller e-post.

...men; Som flere andre skriver ordlegger han seg til tider nedlatende, du bør helst ta opp kun 1 ting pr legetime, og han tilsynelatende pusher private alternativer hos egen klinikk fremfor å henvise til det offentlige. Det siste punktet kan selvsagt også være en positiv, men når en plage har vært der i 3 år, kan jeg vente noen måneder til for å få det behandlet uten at det koster tusenvis av kroner privat hos hans egen klinikk.

Jeg har blitt fortalt under en legetime at han syns det er best å ta en ting av gangen, at han syns det blir mindre forvirring og ting å holde styr på. Dette er selvsagt spekulasjon, men det _fremstår_ som han ønsker flest mulige legetimer for å maksimere omsetningen, for hvis det å utrede\behandle 2 urelaterte ting samtidig blir forvirrende er det ikke akkurat positivt...