Steinar Helberg

Tlf: 23 19 60 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steinar Helberg er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steinar Helberg

En fantastisk lege!

Stein Helber er en fantastisk lege som i alle år har tatt oss på alvor .Både jeg min mann og våre barna har Helber som fastlege .Han er en lege som alltid tar seg tid til å høre på deg.Han er profesjonel ,dyktig og kunnskapsrik .Han er alltid imøtekommende og sympatisk .Vi føler oss godt ivaretatt,og har full tillit til han! Er alltid i godt humør,har humor og glimt i øyet.Til tross for at jeg bor langt unna Colosseum klinikken ,kjører jeg gladelig et godt stykke for å benytte meg av hans ekspertise . Denne legen anbefales på det sterkeste!

Fremragende almenlege.

Steinar er en fremragende almenlege. Han er en av de få jeg kjenner som lytter til sin pasient og er aldri ovenfra og ned.

Den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt

Han er empatisk

Lytter

Dyktig

og kan ting langt utover hva som forventes av en norsk fastlege

Ikke en lege jeg vil anbefale

Han tar seg ikke tid til å sjekke grundig eller forklare pasienten hva som feiler en.

Men lett å få fort time hos

Enestående!

Kan ikke rose dr. Helberg nok. Han er en meget erfaren doktor, med dyp og god innsikt i det norske helsevesenet. Han står på for sine pasienter og får det til!
Han er kjapp i hodet og har blikket på pasientene sine og stiller de riktige diagnosene i tide. I tillegg til sine brede naturmedisinske kunnskaper, er han en sosial intelligent mann, som ivaretar hele mennesket.
Jeg er meget fornøyd med ham som min fastlege og anbefaler ham på det sterkeste.