Steinar Helberg

Colosseumklinikken Allmennseksjonen

1986

Colosseumklinikken Allmennseksjonen Telefonnummer23 19 60 4023 19 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sørkedalsveien 10 C 0369 Oslo
Steinar Helberg er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Steinar Helberg

En klasse for seg selv

En helt spesiell lege. Sier alltid som det er. Brutalt ærlig, men på den gode måten. En man virkelig kan prate med.
Haster deg ikke ut av kontoret.
Tar seg tid når det er behov for det.

Utmerket lege

Har vært min fastlege i en del år og jeg er veldig godt fornøyd med ham. Alltid vært tilgjengelig og fått utmerket hjelp av han.

Hele familien min har Steinar som fastlege,best av de beste legene,alltid sympatisk,hjelpsom ,har alltid tid å høre på og veldig proff!!!anbefales 100%som fastlege

En fantastisk lege!

Stein Helber er en fantastisk lege som i alle år har tatt oss på alvor .Både jeg min mann og våre barna har Helber som fastlege .Han er en lege som alltid tar seg tid til å høre på deg.Han er profesjonel ,dyktig og kunnskapsrik .Han er alltid imøtekommende og sympatisk .Vi føler oss godt ivaretatt,og har full tillit til han! Er alltid i godt humør,har humor og glimt i øyet.Til tross for at jeg bor langt unna Colosseum klinikken ,kjører jeg gladelig et godt stykke for å benytte meg av hans ekspertise . Denne legen anbefales på det sterkeste!

Fremragende almenlege.

Steinar er en fremragende almenlege. Han er en av de få jeg kjenner som lytter til sin pasient og er aldri ovenfra og ned.