Morten Sortebogen

Stensparken Medisinske Senter

1992

Stensparken Medisinske Senter Telefonnummer23 33 35 8023 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thereses gate 35B 0354 Oslo
Morten Sortebogen er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Sortebogen

Engasjert og kunnskapsrik

Fokusert, 100 % tilstede for meg som pasient.
Med 2 kroniske sykdommer følte jeg meg ivaretatt og trygg.

Hverdagshelt 😊

Morten Sortebogen har vært fastlegen min i nesten tolv år nå, og jeg har bare flotte ting å si om han. Han tar seg alltid tid og tar problemene mine seriøst, og har et behagelig vesen som gjør at man føler seg trygg. Uansett om det har vært fysisk eller psykisk sykdom, så har han alltid gode råd og er rask til å hjelpe så godt han kan. Jeg stoler veldig på han, og føler meg alltid bedre etter en konsultasjon. Verden trenger flere leger som Morten 😊

Anbefales varmt. Fast fastlege i over ti år

Jeg anbefaler Sortebogen på det varmeste. Selv om jeg flyttet fra Oslo til Bærum i fjor, beholder jeg han som fastlege.

Kun positive ting å si om Sortebogen og teamet. Faglig trygg, engasjert i sine pasienter og ikke minst hyggelig!

Beste legen jeg har hatt!

Morten har absolutt vært den beste legen jeg har hatt.
Jeg flyttet til han for ett år siden og har siden det vært veldig fornøyd.Diagnoser som min tidligere lege ikke har klart å stille har Morten funnet ut av.Han har sørget for at jeg har kommet meg til de spesialistene jeg trengte å gå til og jeg har følt meg godt i være tatt hele veien.
Anbefales på det sterkeste.

Kunnskapsrik og engasjert

Har hatt dr. Sortebogen som fastlege i fire år. Han har alltid tatt meg på alvor, gitt effektiv behandling og viderehenvist raskt når det har trengtes. Jeg har opplevd ham som en engasjert lege og en god lytter. Han gir klare tilbakemeldinger og følger opp behandlingen. Anbefales på det varmeste. Har også fått god hjelp og service av vikarlege og helsesekretærene.