Morten Sortebogen

Stensparken Medisinske Senter

1992

Ingen på venteliste

Stensparken Medisinske Senter Telefonnummer23 33 35 8023 33 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Thereses gate 35B 0354 Oslo
Morten Sortebogen er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Sortebogen

Varierende

Fastlege i 15 år. Faglig kompetanse er høy, tror jeg. Han viser til tider interesse for deg som individ og ønsker å hjelpe. Men dette avhenger svært mye om hvorvidt han er forsinket og stresset. Det virker som han lar sitt private henliggende lett overføres på meg som pasient. Jeg har opplevd sjokkerende mangel på innsikt og empati samt dårlige henvisninger og manglende forberedelser til time. Legekontoret virker dårlig bemannet med lavt kvalifiserte vikarer og legesekretærer.
Et pluss er at han ofte gir deg det du vil. En god grunn til å beholde ham som lege.

Konkret og effektiv - anbefales

Morten er konkret og effektiv. Stiller presis diagnose, anbefaler rett behandling og god på oppfølgning.

Interessert og respektfull

Morten er en utrolig oppmerksom og interessert lege. Der andre har en tendens til å la tidspresset gå ut over evnen til å lytte gir Morten sine pasienter full oppmerksomhet. Han er respektfull i sin dialog og tar ikke beslutninger på manglende faktagrunnlag. Har man et spørsmål så utredes det ved behov. Om noe så vil jeg veldig gjerne anbefale Morten som lege.

Tilstedeværende

Endelig en lege som lytter, tar meg på alvor og sørger for at jeg får den medisinske hjelpen jeg treng.

Engasjert og kunnskapsrik

Fokusert, 100 % tilstede for meg som pasient.
Med 2 kroniske sykdommer følte jeg meg ivaretatt og trygg.