Morten Sortebogen

Thereses gate 35B 0354 Oslo
Morten Sortebogen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Sortebogen

Veldig fornøyd

Morten er en super lege. Han er blid, viser omsorg og tillit. Han tar meg og mine problemer alvorlig, og henviser hvis han mener andre kan gjøre det bedre.

Den ene resepsjonisten er jeg også veldig glad i. Husker ikke hva hun heter, men hun er veldig søt og hjelpsom :)

Dyktig lege.

Sortebogen har alltid tid. Bryr seg. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Kan anbefale han på det sterkeste. Henviser videre når han skal. Gir svært gode råd. Desidert den beste legen jeg har hatt/møtt. Jeg har bare positivt å si om han. Faglig og menneskelig.

Stresset, forsinket og ufokusert

Morten Sortebogen er en hyggelig mann, men ikke en fastlege jeg vil anbefale videre. Han skriver ut resepter og sykemeldinger, men med ett man blir ordentlig syk forstår man at det ikke er så høy kvalitet på timene likevel. Han pusher gjerne på senterets andre behandlere (akupunktur og kiropraktikk), og tar deg gjerne inn på oppfølgingssamtaler som egentlig bare er en prat man like godt kunne tatt med naboen. Pengene går, men behandlingen din står på vent. Jeg har måttet krangle meg til undersøkelser og henvisninger til spesialist. Han er surrete, man må spørre om det samme flere ganger og han hopper fra det ene til det andre under konsultasjonen. Det er vanskelig å henge med, noe jeg har erfart i frisk- og spesielt syk tilstand.

Han er alltid forsinket, og man hører alt som blir sagt når man sitter utenfor og venter. Generelt alle legene på dette kontoret har problemer med taushetsplikt i gangene.

Meget god

Sortebogen er til stede i timene. Gir et meget godt inntrykk. Våken og lyttende. Spiller på andre krefter i senteret, tverrfaglig orientert.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har aldri vært borti en så bra lege i det offentlige helsevesenet! Hører faktisk på hva jeg sier og tar mine bekymringer seriøst. klarer å forholde seg til mer enn en plage av gangen (noe som er høyst relevant ved sammensatt sykdom)