Morten Sortebogen

Thereses gate 35B 0354 Oslo
Morten Sortebogen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Morten Sortebogen

Stresset, forsinket og ufokusert

Morten Sortebogen er en hyggelig mann, men ikke en fastlege jeg vil anbefale videre. Han skriver ut resepter og sykemeldinger, men med ett man blir ordentlig syk forstår man at det ikke er så høy kvalitet på timene likevel. Han pusher gjerne på senterets andre behandlere (akupunktur og kiropraktikk), og tar deg gjerne inn på oppfølgingssamtaler som egentlig bare er en prat man like godt kunne tatt med naboen. Pengene går, men behandlingen din står på vent. Jeg har måttet krangle meg til undersøkelser og henvisninger til spesialist. Han er surrete, man må spørre om det samme flere ganger og han hopper fra det ene til det andre under konsultasjonen. Det er vanskelig å henge med, noe jeg har erfart i frisk- og spesielt syk tilstand.

Han er alltid forsinket, og man hører alt som blir sagt når man sitter utenfor og venter. Generelt alle legene på dette kontoret har problemer med taushetsplikt i gangene.

Meget god

Sortebogen er til stede i timene. Gir et meget godt inntrykk. Våken og lyttende. Spiller på andre krefter i senteret, tverrfaglig orientert.

Fantastisk dyktig lege!

Sortebogen er en meget hyggelig og kompetent lege. Han har gitt en helt utrolig bra oppfølging over 16 år. Mann blir ivaretatt godt. Mann føler seg sett og forstått. Han har min største tillit og jeg har aldri vært i nærheten av en bedre lege.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Jeg har aldri vært borti en så bra lege i det offentlige helsevesenet! Hører faktisk på hva jeg sier og tar mine bekymringer seriøst. klarer å forholde seg til mer enn en plage av gangen (noe som er høyst relevant ved sammensatt sykdom)

Profesjonell lege som tar seg tid til pasienten

Dr. Sortebogen er en dyktig og profesjonell lege. Han tok seg god tid til å snakke med meg og jeg opplevde undersøkelsen som grundig. Det var veldig positivt å møte en lege som har empati og et oppriktig ønske om å gjøre det som er best for pasienten.