Tannlegeriet Liabø

Tannlegeriet Liabø holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Tannlegeriet Liabø

Effektiv og stødig

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Jeg er svært fornøyd med den behandlingen som Liabø yter. Han har innfridd mine forventninger gjennom mange år.

Tannlege Geir Liabø

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Denne tannlegen vil jeg absolutt ikke anbefale. Jeg opplever at han har lite eller ingen dialog med pasient, og synes han opptrer svært arrogant. Jeg er heller ikke fornøyd med selve arbeidet. Ut i fra våre dårlige erfaringer kommer jeg og min familie aldri til å være kunder der. De som måtte skrive her at man er fornøyd, kan jeg ikke forstå.

Dårlig opplevelse

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Jeg hadde ikke noen god opplevelse med denne tannlegen. Jeg fikk ikke hjelp for det jeg kom for. Han snakket over meg, lyttet ikke, og jeg følte det hele ganske ydmykende. Følte meg dum da jeg gikk derfra. Det er sånt som gjør at folk vegrer seg for å gå til tannlegen. Jeg fikk heldigvis hjelp et annet sted.

Presis, rask og særdeles faglig dyktig!

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Geir Liabø er er klar når timen starter, han jobber raskt og kan sitt fag til fingertuppene. Han har vært familiens tannlege i mange år, og flere av mine venner har også byttet til Geir Liabø da de fikk mulighet til det. Bare en ting å si: Kan anbefales!

Utdatert og svært smertefull behandling

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Jeg opplevde denne tannlegen som brutal, lite informativ og lite empatiserende med meg som pasient. Behandlingen var svært smertefull. Hit går jeg aldri igjen. Tannlegesenteret passer kanskje bra for dem som alltid har gått dit og ikke vet om annet. Men når man har vært pasient på moderne og oppdaterte tannhelsesentre ønsker man bedre behandling. Heldigvis har jeg nå fått god behandling et annet sted.