Tannlegeriet Liabø

Sønsterudveien 2 1410 Kolbotn
Tannlegeriet Liabø holder til i Nordre Follo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegeriet Liabø

Veldig dyktig og trygg tannlege

Tannlege: Gunvor Askjem Barstad Skrevet

Gunvor er svært dyktig og jeg er veldig fornøyd med resultatet etter å ha vært hos henne. Hun er trygg og forståelsesfull, noe som hjelper på tannlegeskrekken jeg dessverre har. Ikke minst er hun alltid blid og skaper en god atmosfære. Anbefales absolutt!

Effektiv og stødig

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Jeg er svært fornøyd med den behandlingen som Liabø yter. Han har innfridd mine forventninger gjennom mange år.

Tannlege Geir Liabø

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Denne tannlegen vil jeg absolutt ikke anbefale. Jeg opplever at han har lite eller ingen dialog med pasient, og synes han opptrer svært arrogant. Jeg er heller ikke fornøyd med selve arbeidet. Ut i fra våre dårlige erfaringer kommer jeg og min familie aldri til å være kunder der. De som måtte skrive her at man er fornøyd, kan jeg ikke forstå.

Dårlig opplevelse

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Jeg hadde ikke noen god opplevelse med denne tannlegen. Jeg fikk ikke hjelp for det jeg kom for. Han snakket over meg, lyttet ikke, og jeg følte det hele ganske ydmykende. Følte meg dum da jeg gikk derfra. Det er sånt som gjør at folk vegrer seg for å gå til tannlegen. Jeg fikk heldigvis hjelp et annet sted.

Presis, rask og særdeles faglig dyktig!

Tannlege: Geir Liabø Skrevet

Geir Liabø er er klar når timen starter, han jobber raskt og kan sitt fag til fingertuppene. Han har vært familiens tannlege i mange år, og flere av mine venner har også byttet til Geir Liabø da de fikk mulighet til det. Bare en ting å si: Kan anbefales!