Tananger Tannlegene

Tananger Tannlegene holder til i Sola

Siste vurderinger av Tananger Tannlegene

Fantastisk

Tannlege: Gunn Tove Jensen Skrevet

Byttet til Gunn Tove Jensen fra skole tannlegen, etter enn tannskade. Utrolig flink og har stor forståelse for pasienter med tannlege skrekk.
Veldig flink med å forklare seg å informere.
Kjempe kjekke og imøtekommende personal.

Meget bra

Tannlege: Karoline Åsnes Skrevet

Meget fornøyd med resultatene etter flere års bruk av denne tannlegen. Profesjonell oppfølging og behagelig personell i hele tannlege kontoret

Svært god tannlege

Tannlege: Harriet Haug Skrevet

Er veldig fornøyd med Harriet. Min tannlegeskrekk gjennom mange år er nå vekke, og hun har all ære for det. Jeg er 100% trygg på at hun ordner alt som trengs, og bare det. Har ikke opplevd at hun har gjort feil. Hun planlegger dagene strålende, så det er aldri ventetid. Får knapt tid til å sette meg ned¨på venterommet. Lokalene er behagelige, og jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Beste tannlegen

Tannlege: Harriet Haug Skrevet

Jeg presiserte at mine tenner er vanskelige å bedøve, Harriet Haug tok seg god tid til å bedøve og forsikre seg om at jeg ikke kjente noen ting. Dette imotsetning til andre tannleger som blir irriterte når en vrir seg i smerte og sier "vi må jo bare bli ferdig her" og durer i vei. Er du på jakt etter smertefri behandling kan Harriet anbefales! Veldig imøtekommende på alle måter!

Den beste tannlegen

Tannlege: Karoline Åsnes Skrevet

Jeg har alltid hatt grusom tannlegeskrekk etter dårlige opplevelser hos skoletannlegen. Det var mange ganger jeg var hos tannlegen uten å gjøre noe, jeg turte ikke. Så begynte jeg med Karoline hos Tananger Tannlegene. Hun er så forsiktig,og er en rolig og hyggelig person. Alt virker veldig profesjonelt, og med tv i taket kan jeg holde fokus på noe annet. Jeg har kun prøvd Karoline hos Tananger Tannlegene, og hun er kjempeflink. Alle de andre som jobber der som jeg har snakket med, for eksempel assistenten eller hun bak disken er veldig hyggelige uten at det blir kleint. Super tannlege, gruer meg nesten ingenting til tannlegen lengre!