Hans Jørg Friedel

Hans Jørg Friedel holder til i Grimstad

Siste vurderinger av Hans Jørg Friedel

Trivelig tannlege

Tannlege: Hans-Jörg Friedel Skrevet

Utrolig hyggelig tannlege, hadde ikke vært hos han før og skulle nå trekke en visdomstann. Bedøvelsen gikk kjapt å sette, og mens den fikk virke tok han meg med i venteværelset og viste meg ett kart av Norge - etterfulgt av å vise hvor i Tromsø han hadde vært (hjemplassen min). Både han og hans medhjelper var behagelige og erfarne.

Trekkingen tok 3 minutter, og selv om det i seg selv ikke er behagelig, var hele prosessen en positiv erfaring.

De hadde også 10% studentrabatt, regningen kom på 1287 kr, som er ganske mye billigere enn den forrige jeg måtte trekke.

Har kanskje vært ekstremt heldig, men jeg har ikke hatt noen smerter i ettertid - og ikke hatt behov for smertestillende.

Dyktig tannlege

Tannlege: Hans-Jörg Friedel Skrevet

Et veldig behagelig møte med ny tannlege og det blir ikke siste besøk. Effektiv, veldig forsiktig, beroligende, ekspeditt og prisgunstig. En god opplevelse

Erfaren tannlege

Tannlege: Hans-Jörg Friedel Skrevet

Tannlege Hans Jørg Friedel gir rask, rimelig og riktig tannbehandling. Han har hittil løst noen nokså kompliserte problemer jeg har hatt med tennene.

He is the best Dentist I've ever had.

Tannlege: Hans-Jörg Friedel Skrevet

Tannlege Hans Is the most amazing dentist. He listen to your specific concern and he explains very thoroughly the situation and recommend you what is best you can do, with no pressure from your pocket. In short performance perfect, price is reasonable, efficiency is supert.
I highly recommend him to you and your family. Jeg er veldig fornøyd! 5 stars 🌟tusen takk!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Hans-Jörg Friedel Skrevet

Jeg har gått hit flere ganger, får alltid god service og de beste prisene i området! Er alltid hyggelig. Beskriver godt hva han skal gjøre, prisene har blitt som forventet eller billigere hver gang.