Helle Marie Resen-Fellie

Helle Marie Resen-Fellie holder til i Indre Østfold

Siste vurderinger av Helle Marie Resen-Fellie

Behagelig og proff

Tannlege: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Yter veldig god service om uhellet skulle være ute. Man får raskt en time selv om hun er veldig opptatt.

Verdens beste!

Tannlege: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Helle er alt hva man kan ønske seg av en tannlege! Det samme gjelder assistent Ingeborg. De stiller opp på timen om det er akutt. Leser mennesker velig godt og tilpasser behandlingen etter ditt behov. Pasienten er absolutt i fokus! Anbefales på det sterkeste.

Kjempe flink.

Tannlege: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Kjempe flink jente, forklarer, tar deg på alvor og viser at de bryr seg om deg. Lett og få time og forstårlige for at det koster mye og være hos tannlege gjennerelt. Så deler gjerne opp på timene om du har mer du må gjøre.

Wow..... Jeg klarte det, jeg har ikke sittet i stolen siden 80-tallet!!!

Tannlege: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Behagelig, ikke for mye empati, hun viste meg og forklarte slik at panikken delvis forsvant!!! Jeg vil virkelig anbefale andre å prøve henne! Har slitt lenge med skrekken, men nå har jeg kommet ett steg lenger. Hun roste det som var bra, og snakket konkret om det hun ville forbedre..... Rolg og balansert. Vi hadde avtale om ett tegn dersom jeg ville ha pause, da slapp jeg å bite henne i fingeren for å stoppe litt..... Nå er jeg spent på videre behandling.....

Sympatisk og service innstilt

Tannlege: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Fikk raskt time ved bestiling. Utførte tannstell også litt utover problemet jeg kom med. Det vil si hun gjorde fjerning av plakk, uten at det ble lagt til på regningen. Hadde imidlertid en rotfylling, men hun jobbet effektivt mens man satt i stolen.
Sekretæren var meget hyggelig imøtekommende.