Helle Marie Resen-Fellie

Hovsveien 10 1831 Askim

Siste vurderinger av Helle Marie Resen-Fellie

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Har bare positive erfaringer. Hun er fleksibel selv om hun er travel. Hyggelig og imøtekommende. Gruer meg ikke for tannlegebesøk. Hun virker veldig dyktig. Hun skaper en god stemning og ivaretar profesjonalitet selv om hun ikke har typisk "ovenfra-ned, lege-pasient" forhold

Behagelig og proff

Klinikk: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Yter veldig god service om uhellet skulle være ute. Man får raskt en time selv om hun er veldig opptatt.

Verdens beste!

Klinikk: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Helle er alt hva man kan ønske seg av en tannlege! Det samme gjelder assistent Ingeborg. De stiller opp på timen om det er akutt. Leser mennesker velig godt og tilpasser behandlingen etter ditt behov. Pasienten er absolutt i fokus! Anbefales på det sterkeste.

Kjempe flink.

Klinikk: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Kjempe flink jente, forklarer, tar deg på alvor og viser at de bryr seg om deg. Lett og få time og forstårlige for at det koster mye og være hos tannlege gjennerelt. Så deler gjerne opp på timene om du har mer du må gjøre.

Wow..... Jeg klarte det, jeg har ikke sittet i stolen siden 80-tallet!!!

Klinikk: Helle Marie Resen-Fellie Skrevet

Behagelig, ikke for mye empati, hun viste meg og forklarte slik at panikken delvis forsvant!!! Jeg vil virkelig anbefale andre å prøve henne! Har slitt lenge med skrekken, men nå har jeg kommet ett steg lenger. Hun roste det som var bra, og snakket konkret om det hun ville forbedre..... Rolg og balansert. Vi hadde avtale om ett tegn dersom jeg ville ha pause, da slapp jeg å bite henne i fingeren for å stoppe litt..... Nå er jeg spent på videre behandling.....