Skiptvet legekontor

Storveien 27 1816 Skiptvet

Siste vurderinger av behandlere ved Skiptvet legekontor

Yes jeg har endelig fått en fastlege som ser meg😍

Lege: Arne Torkelsen Skrevet

Hva kan jeg si om Arne...

- ser deg
- forstår deg
- er med på å hjelpe deg...
- respektere deg
Første møte jeg hadde med Arne, så fikk jeg tårer i øynene mine. Min tidligere fastlege som jeg hadde tok meg aldri seriøst. Følt at når jeg går inn med et problem, så går jeg ut som en idioti.
Endelig når jeg fikk Arne som min fastlege, så når jeg var hos han første gang. Så forklarte jeg situasjonen min, Arne hørte på og for en rolig og behagelig fastlege...
Jeg begynner nå å få troa på leger igjen..
Så Arne jeg syns det er veldig trist at du snart slutter.. da veit jeg nesten ikke helt hva jeg skal gjøre...
Så er det noen som ønsker å bytte fastlege, så anbefaler jeg bytt til Arne. 😊

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Abdel Hamed Majed Abo-Joila Skrevet

Lytter til deg, forklarer problemet godt. Føler jeg blir tatt på alvor. Syns han er dyktig og gir deg flere valg muligheter når det er aktuelt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Julia Sørensen Skrevet

En dyktig lege som lytter og tar deg på alvor. Stiller gode og presise spørsmål. Hun ble den som klarte å finne årsak til mine plager, rekvirere til riktig undersøkelse, og av den grunn sørge for riktig behandling. Veldig fornøyd med henne.

Kunnskapsrik, omsorgsfull og trygg

Lege: Julia Sørensen Skrevet

Min erfaring er at hun lytter, stiller relevante spørsmål og finner en vei for å løse mine plager.
Hun er åpen for å prøve forskjellige behandlingsmåter og flink til å informere meg slik at jeg vet hva som kan skje og hvorfor

Trygg og meget hyggelig

Lege: Arne Torkelsen Skrevet

Har meget god kunnskap. Og forklarer og viser hva man bør gjøre. Jeg føler meg trygg når jeg er hos han og han viser meget god medmenneskelighet