Tannlegene i Hippegården

Telefonnummer62 36 73 0162 36 73 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 111 2390 Moelv
Tannlegene i Hippegården holder til i Ringsaker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene i Hippegården

Snill og flink tannlege.

Tannlege: Håvard Engebretsen Skrevet

Min tannlegeskrekk ble redusert med 80% ved mitt første besøk hos han. Det var da 12 år siden mitt siste tannlegebesøk pga skrekken. Merket ikke engang at han satte bedøvelse, og han setter på rett sted og stor nok dose. Henviser til spesialist ved behov. Jeg var mere redd hos dem enn jeg er hos han, så han har jeg fått tillit til.

Rask, dyktig og hyggelig

Tannlege: Håvard Engebretsen Skrevet

Måtte dessverre trekke gammel rotfylt tann. Dette gjorde Håvard raskt, smertefritt og med godt humør til pasient!

Beste tannlegen som finnes

Tannlege: Ruth Anita Ryttervold Skrevet

Jeg ringte dit med tannverk. Hadde ikke vært hos tannlegen på 5 år. Sa ingenting om at jeg var livredd tannlegen i Telefon. Fikk time dagen etter hos Ruth, jeg skalv når jeg satte meg i stolen. Da fikk jeg hilse på verdens koseligste tannlege, bare det beroliget meg. Første hun gjorde var å rose meg for fine tenner. Hun snakket rolig, var snill og samarbeidet med meg hele veien. Anbefales for livredde pasienter.

Den aller beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Håvard Engebretsen Skrevet

Håvard Engebretsen er en hyggelig, svært grundig og dyktig tannlege som det er all grunn til å stole på og som utfører behandlingen til mitt beste.