Storbyen Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Storbyen Legesenter

Grei og flink

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Ikke noe å utsette på henne etter flere år som min fastlege og mellom 5 og 10 konsultasjoner. Kan anbefales i høyeste grad!

En dårlig lytter med feil fokus

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Søt, imøtekommende og tilsynelatende hyggelig, men hun er en dårlig lytte. Du bør helst ikke ha mer enn et helseproblem når du kommer til legen. Hvis det er et akutt problem som krever rask legehjelp, dra på legevakten! Det er minst 2 ukers ventetid på en hastetime. Hun har stor empati for alle som sitter på venteværelset, og jeg hadde satt pris på at hun viste samme omsorg for meg som pasient inne på legekontoret. Opplever henne som forutinntatt og kverulerende. Ser at hun fortsatt har mange ledige plasser på lista si. Etter hvert som listen fylles opp, vil det ta enda lengre tid å få time. Husk å planlegge når du skal være syk!

Fremragende diagnostiker, sikker i sine vurderinger og behagelig i omgang med pasienter

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Mitt inntrykk av doktor Hosseini er at hun er en sikker og grundig diagnostiker og vet å omgås pasienter på en måte som vekker tillit.Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Enestående

Finnes ikke bedre lege.
Konkret, engasjert, empatisk, dyktig og kompetent.
Ikke noe å lure på om du trenger ny lege.

Trygg, ærlig og hyggelig

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Aldri hatt en bedre lege etter jeg fikk henne når hun kom til Storbyen. Føler meg trygg når jeg er hos henne og man føler man blir møtt med respekt og hun er en god lytter og kan det hun driver med.