Storbyen Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Storbyen Legesenter

Trygg og pliktoppfyllende.

Lege: Kim Benjamin Prepsl Skrevet

Flink til og lytte og virkelig sette seg inn i problemet uansett om det er ett lite skrubbsår beste legen jeg har hatt noen gang. Utrolig dyktig.

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Både jeg og sønnen bruker henne nå, kunne ikke hatt en bedre lege. Følger alltid opp, det har vært mye de siste årene med prøverør og spontanaborter. Alltid møtt forståelse hos henne; følger opp alle prøver og kommer med gode og hjelpsomme råd.

Morsom og kunnskapsrik

Lege: Benny Adelved Skrevet

Kan anbefales. Rask og effektiv. Direkte og ærlig i sin kommunikasjon. Det er alltid lov til å si hva man mener, dersom man er uenig. Det tåler han, så jeg vil si at han har en evne til å korrigere seg selv.

Veldig fornøyd

Lege: Kim Benjamin Prepsl Skrevet

Behagelig, rolig,lytter og lett å snakke med.føler han tar det en kommer med på alvor.
Veldig godt inntrykk av han😊

Masete og stresset, uttaler seg langt utenfor sitt kompetanseområde.

Lege: Benny Adelved Skrevet

Er du psykisk syk så hold deg unna! Han har absolutt ingen kompetanse innom dette feltet, men snakker kun sin egen mening og stresser i vei. Jeg har gått i behandling i mange år, men dette lo han bare bort. Han er nedlatende og ubehagelig for folk som sliter med hode fra før. Han skal vel ikke rote oppe i mitt hode, der roter jeg nok selv. Han sa så mye dumt at jeg reiste hjem og byttet lege ellers hadde jeg endt en tur innom psykiatrien atter en gang.