Storbyen Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av Storbyen Legesenter

Fremragende diagnostiker, sikker i sine vurderinger og behagelig i omgang med pasienter

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Mitt inntrykk av doktor Hosseini er at hun er en sikker og grundig diagnostiker og vet å omgås pasienter på en måte som vekker tillit.Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Enestående

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Finnes ikke bedre lege.
Konkret, engasjert, empatisk, dyktig og kompetent.
Ikke noe å lure på om du trenger ny lege.

Trygg, ærlig og hyggelig

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Aldri hatt en bedre lege etter jeg fikk henne når hun kom til Storbyen. Føler meg trygg når jeg er hos henne og man føler man blir møtt med respekt og hun er en god lytter og kan det hun driver med.

Den beste legen noen kan ønske seg

Lege: Benny Adelved Skrevet

Benny har vært til uvurderlig hjelp i tunge perioder. Han er god på skjeldne diagnoser, faglig dyktig og menneskelig. Han er plagsomt ærlig, har en morbid humor ikke alle tåler og et analytisk vesen som nok får ham til å virke kynisk og skeptisk. Han er en lege som krever ærlighet og oppriktighet... og gir det samme tilbake.

Anklagende og overstyrende

Lege: Benny Adelved Skrevet

Skulle bare fornye en resept, men måtte finne meg i å være i et slags avhør. Han skulle belære meg i bruk av smertestillende og sa egentlig at jeg var avhengig. Smerter jeg har er da pga avhengighet og ikke reelle smerter. Oppsummert så bør jeg bare slutte med å ta smertestillende og da kommer alle smerter til å magisk forsvinne. Overstyrende mener jeg med at han skulle legge seg i hva kollegaer (andre leger) har vurdert jeg trenå er av medisiner. Han oppleves som en ubehagelig lege dessverre.