Storbyen Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Storbyen Legesenter

En varm, dyktig lege

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Beste legen man kan ha. Hun er dyktig og oppdatert. Undersøker videre dersom hun er i tvil.Får kjapt svar på prøver og undersøkelser. Tom på kvelden kan man finne svar på helsenorge.
Hun er tilstedeværende og lyttende. Og har masse empati.

Flink men travel

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Valgte henne etter gode anmeldelser på legelisten og har inntrykk av de gangene jeg har vært inne hos henne at hun er flink, men stresset, og i 30 -40% er det vikar.Jeg prøver å være så rask som mulig, heldigvis er det ikke noe alvorlig med meg. Har opplevd å få svar på prøver etter 6 mnd om mangel på div. For å få henvisning til enkelt inngrep brukte jeg 2 t pga hun ikke skrev det riktig første gangen, har opplevd hun roper inn neste før jeg får reist meg fra stolen, føler meg ikke ivaretatt, og brukte privatlege i tillegg.

En lege med 100% ærlighet

Lege: Benny Adelved Skrevet

Han er alltid i godt humør og tar deg seriøst. Har hatt han som fastlege i mange år min nærmeste famile og jeg . Han er en lege det står stor respekt av , og vi føler oss tryge ,når vi har deg på laget .også en kjempe service på damene i skranken og tlf .

Dårlig lytter og kverulerende

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Jeg opplever Hosseini som lite forståelsesfull og hun har ikke mye empati for meg som pasient. Jeg synes også at hun kverulerer mye og at hun er en dårlig lytter. Jeg har opplevd at hun blir sint dersom jeg har blitt «for krevende»som pasient. Det er tydelig at hun ikke har lang erfaring som fastlege og dette gir seg utslag i den behandlingen/hjelpen man får. Anbefaler ikke denne fastlegen, dersom man har behov for en lege som tar deg seriøst.

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten.

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Legen Ikke interessert i å lytte til pasienten. Snakker hele tiden om ikke relevante ting, og så er timen over.
Azitah Hosseini ble min fastlege den 01.07.2020.
Har hatt to 20 minutters timer over 2 uker august. Forlanger att en kun skal ta opp en ting ved hvert besøk. Har en tre ting en ønsker å bring opp skal en ha tre nye avtaler. Det ble med de 2 besøkene. Har nå fått en ny fastlege.

Dette er en Pluss-tjeneste.