Storbyen Legesenter

Telefonnummer69 12 69 2269 12 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av Storbyen Legesenter

Anklagende og overstyrende

Lege: Benny Adelved Skrevet

Skulle bare fornye en resept, men måtte finne meg i å være i et slags avhør. Han skulle belære meg i bruk av smertestillende og sa egentlig at jeg var avhengig. Smerter jeg har er da pga avhengighet og ikke reelle smerter. Oppsummert så bør jeg bare slutte med å ta smertestillende og da kommer alle smerter til å magisk forsvinne. Overstyrende mener jeg med at han skulle legge seg i hva kollegaer (andre leger) har vurdert jeg trenå er av medisiner. Han oppleves som en ubehagelig lege dessverre.

Lege i særklasse!

Lege: Alexandra Utgaard Skrevet

Sarpsborg beste lege! Hun tar sine pasienter på alvor og møter oss/meg der vi er på en imøtekommende og svært positiv måte! Anbefales på det varmeste!

Trygg, hyggelig og imøtekommende

Lege: Alexandra Utgaard Skrevet

Utrolig god lege som virkelig ønsker å hjelpe. Føler at hun har god kjennskap til meg som pasient, og føler meg dermed veldig trygg. Hun har hjulpet meg gjennom en variasjon av helseproblemer, og jeg går alltid ut derfra med et lettere sinn.

Meget dyktig. I tillegg særdeles sympatisk

Lege: Alexandra Utgaard Skrevet

Grundig, effektiv, forståelsesfull, sympatisk og ikke minst meget dyktig.
Rett og slett terningkast 6 på alle fronter :-)

Sympatisk, imøtekommende og dyktig

Lege: Alexandra Utgaard Skrevet

En lege som møter deg med respekt, lytter, undersøker grundig og er varsom med å å komme med raske vurderinger.