Storbyen Legesenter

Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Storbyen Legesenter

Masete og stresset, uttaler seg langt utenfor sitt kompetanseområde.

Lege: Benny Adelved Skrevet

Er du psykisk syk så hold deg unna! Han har absolutt ingen kompetanse innom dette feltet, men snakker kun sin egen mening og stresser i vei. Jeg har gått i behandling i mange år, men dette lo han bare bort. Han er nedlatende og ubehagelig for folk som sliter med hode fra før. Han skal vel ikke rote oppe i mitt hode, der roter jeg nok selv. Han sa så mye dumt at jeg reiste hjem og byttet lege ellers hadde jeg endt en tur innom psykiatrien atter en gang.

Reddende engel

Lege: Azitah Hosseini Skrevet

Var så heldig å bli tatt imot da min vanlige fastlege var sykemeldt over lengere tid. Følte meg godt mottatt, ble tatt alvorlig, oh følte at hun virkelig genuint var interessert i å hjelpe meg

One of a kind - fastlege

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Som pasient opplever jeg Alexandra som Imøtekommende, trygg, dyktig, ivrig, utholdende i undersøkelsesfasen, empatisk, effektiv, iherdig og i tillegg ser hun hele mennesket. Unik fastlege!

En varm, dyktig lege

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Beste legen man kan ha. Hun er dyktig og oppdatert. Undersøker videre dersom hun er i tvil.Får kjapt svar på prøver og undersøkelser. Tom på kvelden kan man finne svar på helsenorge.
Hun er tilstedeværende og lyttende. Og har masse empati.

Flink men travel

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Valgte henne etter gode anmeldelser på legelisten og har inntrykk av de gangene jeg har vært inne hos henne at hun er flink, men stresset, og i 30 -40% er det vikar.Jeg prøver å være så rask som mulig, heldigvis er det ikke noe alvorlig med meg. Har opplevd å få svar på prøver etter 6 mnd om mangel på div. For å få henvisning til enkelt inngrep brukte jeg 2 t pga hun ikke skrev det riktig første gangen, har opplevd hun roper inn neste før jeg får reist meg fra stolen, føler meg ikke ivaretatt, og brukte privatlege i tillegg.