Storbyen Legesenter

Telefonnummer69 12 69 2269 12 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Roald Amundsensgate 36 1723 Sarpsborg

Siste vurderinger av Storbyen Legesenter

Meget fornøyd

Lege: Haider Hussain Skrevet

Absolutt den flinkeste legen jeg har hatt. Får kjapt en time, tar seg tid til å ta tak med problemer og hører på sine pasienter og finner gode løsninger. Meget fornøyd

Forståelses full, flink i det hu gjør

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

En lege som møter deg med respekt, lytter, og gjør det beste for deg som pasient. Aldri hatt en bedre lege etter hun kom til Storbyen legesenter. Tviler aldri på henne :)

Anklagende og overstyrende

Lege: Benny Adelved Skrevet

Skulle bare fornye en resept, men måtte finne meg i å være i et slags avhør. Han skulle belære meg i bruk av smertestillende og sa egentlig at jeg var avhengig. Smerter jeg har er da pga avhengighet og ikke reelle smerter. Oppsummert så bør jeg bare slutte med å ta smertestillende og da kommer alle smerter til å magisk forsvinne. Overstyrende mener jeg med at han skulle legge seg i hva kollegaer (andre leger) har vurdert jeg trenå er av medisiner. Han oppleves som en ubehagelig lege dessverre.

Lege i særklasse!

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Sarpsborg beste lege! Hun tar sine pasienter på alvor og møter oss/meg der vi er på en imøtekommende og svært positiv måte! Anbefales på det varmeste!

Trygg, hyggelig og imøtekommende

Lege: Alexandra Utgaard-Haugbro Skrevet

Utrolig god lege som virkelig ønsker å hjelpe. Føler at hun har god kjennskap til meg som pasient, og føler meg dermed veldig trygg. Hun har hjulpet meg gjennom en variasjon av helseproblemer, og jeg går alltid ut derfra med et lettere sinn.