Janne Fonneløp Bakke-Hanssen

Jacob Aals Gate 18 0368 Oslo
Janne Fonneløp Bakke-Hanssen holder til i Oslo

Siste vurderinger av Janne Fonneløp Bakke-Hanssen

Minn tannlege for lenge tid

Tannlege: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Janne er flink som kan bli. Mange år nå jeg var hos hun. Jeg fikk ekspert behandling og råd om tannhelse i tilleg. Meget bra! [Navn fjernet av moderator]

Flink og hyggelig

Tannlege: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Janne er en utrolig hyggelig og flink tannlege. Den lille klinikken, med superhyggelig resepsjonist kan jeg absolutt anbefale. Da jeg fant Janne i 2007, så hadde jeg ikke vært hos tannlege på mange år pga dårlig erfaring med tannleger. Hos Janne følte jeg meg trygg og ivaretatt med en gang jeg kom dit.

Fantastisk dyktig

Tannlege: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Janne ser ikke bare tennene men hele mennesket. Profesjonell og dyktig, med hyggelig og proff resepsjonist.

Anbefales !

Tannlege: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Janne er en super tannlege. Hun er svært empatisk og dyktig og ser mulige problemer før de oppstår. Hun forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor, og gjør rede for alternativ der de finnes. Siden jeg begynte gå til henne for 5 år siden er tennene mine utbedret, jeg hadde endel gamle fyllinger og ting som måtte tas tak i, trekning av to visdomstenner, rotfylling mm. Jeg føler meg svært godt ivaretatt og hun er den beste tannlegen man kan ha.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Janne Fonneløp Bakke-Hanssen Skrevet

Jeg ble (delvis frivillig) sendt til Janne av samboeren min da jeg flyttet til Oslo. Det har vært en overraskende bra opplevelse. Janne virker veldig faglig dyktig, har en utrolig fin fremtoning og er veldig morsom. Dette er egenskaper som gjør at jeg slapper av i hennes tannlegestol og vet at jeg er i de beste hender.

Kan med hånden på hjertet si at hun er den beste tannlegen jeg har opplevd. Anbefaler henne på det sterkeste!