Jon Eriksen

Gloppeskogen 1 3260 Larvik
Jon Eriksen holder til i Larvik

Siste vurderinger av Jon Eriksen

En tannlege som fortjener toppkarakter

Tannlege: Jon Eriksen Skrevet

Eriksen er utvilsomt en svært dyktig og grundig tannlege. I løpet av de siste ukene har han ved totalt tre behandlinger gjennomført en rotfylling i en av jekslene mine, og jeg har ikke merket så mye som et sprøytestikk under behandlingene.

Informasjonen før og under behandlingene har vært meget god; Eriksen er flink til å fortelle om hva han skal gjøre før han setter i gant. Mellom behandlingene, og med midlertidige fyllinger, har jeg vært helt smertefri.

Jeg nøler ikke med å gi Eriksen mine beste anbefalinger!

Uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Jon Eriksen Skrevet

Etter å ha hatt diverse tannleger med varierende kompetanse har jeg funnet en som er helt i toppklasse. Han har gjort rotfyllinger som andre har henvist til rådyre spesialister. Broer, kroner, vanlige fyllinger etc. har han også utført perfekt og uten noen problemer i ettertid.
Riktig bedøvelse har han også gjort, og jeg måtte ikke vente en gang jeg hadde tannverk. Mener å huske han da behandlet meg på overtid.
Ble imponert hvor bra han jobbet alene da assistenten ikke kunne være tilstede. Vil også berømme han for detaljert informasjon, bl.a. ved å vise og forklare røntgenbilder av det han har utført eller planlegger å utføre.
Vanligvis gir jeg ikke slike karaktersettinger, men Jon Eriksen er så usedvanlig faglig dyktig og jeg er så fornøyd med han at jeg gir han toppkarakter.

Faglig dyktig og effektiv !

Tannlege: Jon Eriksen Skrevet

Systematisk, netthent og grundig gjennomføring. Virker til å være godt forberedt og ha planen klar straks man sitter i stolen. Seriøse vurderinger og forslag til tiltak/løsning uten dill-dall og jålerier. "Rene ord for penga" uten å bli prakket på en masse dyre og unødvendige løsninger/kostnader

Veldig bra!

Tannlege: Jon Eriksen Skrevet

Anbefaler ingen behandlinger som han ikke mener er helt nødvendig. Forklarer grundig alt han gjør. Er god til å håndtere frykt. Rolig og seriøs.
Kan virke noe reservert og "streng", men er faglig dyktig og virker genuint interessert i faget sitt.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Jon Eriksen Skrevet

En dyktig tannlege! Han viser og forklarer ut ifra røntgenbildene hvordan tennene sitter, hva som må gjøres og evt. problemer som kan oppstå underveis. Rolig og behagelig å være hos. Hyggelig kontorpersonale og kort ventetid på å få time. Anbefales!