Tannlegene Solem og Trondsen

Tannlegene Solem og Trondsen holder til i Moss

Siste vurderinger av Tannlegene Solem og Trondsen

Dyktig tannlege

Tannlege: Atle Trondsen Skrevet

Etter å ha brukt samme tannlegen siden ungdommen, byttet jeg til Atle når jeg flyttet til Moss. Jeg trodde ikke tannleger kunne gjøre jobben så behagelig og komfortabelt som Atle gjør det. Effektivt, hyggelig og ikke minst dyktig.

Meget bra tannlege

Tannlege: Jon-Audun Solem Skrevet

Alltid hyggelig og blid. Men det viktigste er at han er en meget dyktig tannlege. Får time når jeg selv ønsker. Henviser til spesiallist når det er nødvendig for å redde dine tenner, meget bra!

Særdeles flink tannlege

Tannlege: Jon-Audun Solem Skrevet

Har brukt samme tannlege i mange år og er godt ivaretatt. Tatt i betraktning at jeg har tannlegeskrekk, er det behagelig å ikke grue seg alt for mye;-) Kontorpersonalet er også svært hyggelig.

Rolig fyr med et behagelig vesen

Tannlege: Jon-Audun Solem Skrevet

Lokalene er moderne og innbydende og sekretæren er hyggelig. Man blir tatt godt imot og føler seg velkommen.
Han er en humoristisk tannlege som er hyggelig å prate med og som gjør den jobben han skal gjøre.
Han er dog noe hardhent og dette kunne så absolutt blitt forandret.

En hyggelig kar

Tannlege: Jon-Audun Solem Skrevet

En rolig kar med et hyggelig vesen som gjør at selv den mest nervøse pasient bør kunne klare å slappe av.
Alltid radio på i bakgrunnen sånn at pasienten faktisk har noe "annet" å konsentrere seg om.
Uansett hva som skal gjøres så føler man seg ikke overkjørt av denne rolige fremtoningen av en tannlege, han snakker til pasienten, gjerne i en humoristisk tone.