Julius Krukowski

Telefonnummer33 18 14 3533 18 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongegata 31 3256 Larvik
Julius Krukowski holder til i Larvik

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Julius Krukowski

Et betryggende tannlegebesøk.

Tannlege: Julius Maximilian Krukowski Skrevet

Et moderne og hyggelig tannlegekontor. Lite smerter. Tannlegen tar 100% hensyn til pasienten.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Julius Maximilian Krukowski Skrevet

Som så mange andre lider også jeg av den forferdelige tannlege skrekken, men med Julius som tannlege har jeg absolutt ingenting å være redd for!

Han tar hensyn, forklarer så man forstår hva man gjennomgår, er forsiktig og ikke minst veldig hyggelig!

Sekretæren Anne er også helt fantastisk, ei sprudlene dame som tar godt imot alle kunder, føler meg alltid velkommen og glemmer nesten at jeg er litt redd også ;)

Espen har jeg ingen kjennskap til, men inntrykket er at han også er en flott tannlege! Han er i alle fall en hyggelig mann og jeg er sikker på han er dyktig i jobben også.

Alt i alt et tannlege kontor jeg kommer til å benytte meg av videre, skal jeg påpeke noe "negativt" må det vel være som det er hos de aller fleste tannleger, prisen. Det koster å fikse tenna, men må samtidig påpeke at Julius er verdt hver eneste krone behandlingen koster!