Julius Krukowski

Julius Krukowski holder til i Larvik

Siste vurderinger av Julius Krukowski

Veldig flink tannlege

Tannlege: Julius Maximilian Krukowski Skrevet

Julius er ett teknisk tannlege geni!
store problemer med tennene, men han fisker alt uten stress. resultatet er perfekt! fine priser også. anbefales på det sterkeste. anne er også veldig hyggelig, ryddig og flink

Den beste tannlegen

Tannlege: Julius Maximilian Krukowski Skrevet

For flere årsiden fikk jeg Julius som tannlege.. han har ordna opp i mye og bota på tannlege skrekke !

En fantastisk tannlege.

Tannlege: Julius Maximilian Krukowski Skrevet

Julius er en utrolig dyktig tannlege. Er vel den beste tannlegen jeg har hatt. Har i mange år slitt med tannlegeskrekk, men under behandling hos Julius har jeg nesten sovnet under behandlingen.
Han er hyggelig, forståelsesfull, omtenksom og prisgunstig. Han er veldig opptatt av at du skal ha en god opplevelse i hans tannlegestol.
Er kjempefornøyd med hans resultatet av hans tannlegebehandling.
Han har min varmeste anbefaling.

Fantastisk

Tannlege: Julius Maximilian Krukowski Skrevet

Dette er en veldig god tannlege som er flink til å forklare alt han gjør og hvordan det står til i kjeftemanget. Tannlegeassistenten/kontordama er dessuten den triveligste og blideste dama i hele Larvik og som alltid har orden i papirene.

Jeg har ikke lenger tannlegeskrekk etter denne rotfyllingen her.

Tannlege: Julius Maximilian Krukowski Skrevet

Ble overrasket da jeg hørte at bedøvelsen alt var satt, og overrasket da jeg hørte vi var ferdige. Jeg kjente aldri noe som kunne kalles smerte.

Julius er en svært dyktig tannlege, og en riktig så hyggelig fyr. Han lo av mine dårligste spøker. Selv om jeg snart flytter fra Larvik vil jeg fortsatt dra hit, vel verdt reisetiden.