Kjetil Pedersen

Kjetil Pedersen holder til i Sarpsborg

Siste vurderinger av Kjetil Pedersen

Tannlegeskrekk!

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på over 10 år pga ekstrem tannlegeskrekk kombinert med sprøyteskrekk. Jeg gikk fra å være så redd at jeg følte at jeg skulle kaste opp under timen på det første besøket her, til å ikke grue meg før neste tannlegetime i det hele tatt. Og det etter ett besøk hos denne fantastiske tannlegen. Han smører på overflate bedøvelse før selve sprøyten, og er kjempeforsiktig når han setter sprøytebedøvelsen. Han passer også hele tiden på at du som pasient har det greit under hele behandlingen. Anbefaler han på det sterkeste. :)

Dyktig tannlege!

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Har alltid hatt tannlege skrekk og går kun til tannlegen når det er nød.
Anbefaler å gå til Kjetil Pedersen! Ble overrasket over hvor bra det gikk med rotfylling. Skal tilbake i Februar og første gang noen sinne at jeg ikke gruer meg til tannlegen!
Har du tannlege skrekk anbefaler jeg deg å gå til han.
Dyktig og hyggelig tannlege!!

Koselig og meget god tannlege

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Pedersen er flink og informerer under behandlingen. Jeg føler meg i trygge hender, og er heller ikke dyr på sine tjenester.
Kan absolutt anbefales. Han er sympatisk og samvittighetfull.

Den beste tannlege !

Tannlege: Kjetil Pedersen Skrevet

Så empatisk, snill og dyktig tannlege må man lete lenge etter. Flink og snill på alle måter, og veldig rimelig i tillegg. Kurerte meg for tannlege skrek etter første besøk.