Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av Landsbylegene

Hyggelig og erfaren.

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Har hatt han som lege i 32 år. Kunne ikke vært mer fornøyd. Følger opp og hører på meg som pasient. Er flink til å se meg som pasient og se ting som er bakenforliggende og dermed stille nødvendige spørsmål. Har alltid vært rask med henvisninger og legeerklæringer.

Søt, hjelpsom, omsorgsfull, og nøye

Lege: Kjersti Skrede Skrevet

En lege som bryr seg og undersøker grundig. Veldig omsorg for deg som pasient. Alltid blid. Verre m noen av kontor damene.

Trygg, lyttende og kunnskapsrik

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Tar pasientens behov på alvor, lyttende og kunnskapsrik. Sender videre ved behov. Kan absolutt anbefales som fastlege/lege!

Fantastisk god lege

Lege: Tove Kurås Skrevet

Har brukt henne siden jeg var 14 år og nå er jeg 45. Har alltid fått god hjelp og hun kjenner min historie, blir imponert over hva hun husker fra lang tid tilbake. Føler hun forstår meg og jeg får alltid den hjelpen jeg føler jeg trenger. Blide og hjelpsomme sekretærer, lett å komme igjennom på telefonen. Alt i alt veldig fornøyd med hele legekontoret.

Flink og trygg

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jeg har en del kroniske sykdommer, men hos dr. Johansen føler jeg meg ivaretatt. Beste legen jeg har hatt på minst 40 år. Hjelpsom, ikke noe sommel med henvisninger, lett å prate med. Alt i alt, helt super.