Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg
Tlf: 69 83 81 40 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Landsbylegene

Kunne ikke drømt om bedre fastlege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre er en bedre fastlege enn hva jeg noen gang kunne drømt om. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har blitt møtt på en så bra måte av noen i helsevesenet før, og jeg har møtt flere enn de fleste. Han lytter, følger opp, støtter og gjør alt i sin makt for at du skal ha det bra. Jeg bor ikke lenger i Østfold, men jeg kommer ikke til å bytte fastlege før jeg absolutt må.

Fantastisk

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Effektiv og likevel rolig. Tar seg god tid uansett hvor fullt venterommet er. Føler meg alltid godt ivaretatt og forstått.

Dyktig.

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Lege som forstår pasienten. Flink til å gi informasjon og forklare om behandlingen. Forståelsesfull om ting rundt pasienten som kan påvirke helsen. Kan spørre han om alt.
Kjempefornøyd .

Dyktig lege: )

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jeg måtte bytte fastlege etter 16 år til Jan Børre. Jeg var veldig usikker på hvordan dette ville bli, etter et godt samarbeid med min forrige lege. Jeg vil så absolutt anbefale Jan Børre. Han er en dyktig lege,som lytter og tar seg skikkelig tid til deg som pasient. Jeg tør påstå at dette er den beste legen jeg har hatt. Han tar deg på alvor og stresser ikke. Og vil ditt beste. Terningkast 6: )

Legen er kjempe flink .

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Legen er somsagt topp og hjulpet meg dit jeg er i dag .
Dessverre ødelegger resepsjonistene ( helsesekretærene) mye .
Det er ubehagelig å ringe etter time når man virkelig er syk.
Dem stiller alltid flere spm ved din tilstand som er langt utenfor dems felt.
Selv utdannet i 2007, og det å spørre pasienten som ringer slik dem gjør , fikk vi streng beskjed om at ikke var lov.
Man er verken lege eller kan bedømme pasientens psykiske eller fysiske tilstand . Hvor dessverre disse gjør.
Der kan forverre pasientens tilstand i ihverstefall.

Selv om legen ber deg ringe , nekter dem deg kontakt og time om man ikke bretter ut om sin lidelse og er da heldig om man får akutt time.
Hvem vil gi samme info til andre enn legen? Er ikke det legens oppgave å behandle .

Noe som er noe snodigt, for har aldri opplevd at lege ikke har fått inn telefon mens jeg er der.
Så det er tydelig forskjellsbehandling hos disse damene bak skranken utrolig synd.