Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Beste fastlege jeg og min mann har hatt. Svarer raskt på henvendelser. Sender raskt svar fra prøver og undersøkelser. Er også en veldig hyggelig og omsorgsfull person. Gir vår beste anbefaling.

Dyktig, lyttende og omsorgsfull.

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har hatt Nadeem som fastlege i mange år. Opplever alltid å bli tatt på alvor, får gode råd og den hjelpen jeg trenger.

Vennlig og kompetent

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg har hatt gode erfaringer med Nadeem, jeg følte meg hørt og godt mottatt. Han er vennlig og virker som en flink lege. Det kan ta litt tid å få time, bare fordi han er booka en uke eller to fram i tid.

Utilgjengelig.

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Aldri tid til å ta hvertfall meg inn. De gangene legen har tid så snakker vi 3 ukers ventetid. Fungerte bra for noen år siden, nå er det desverre helt håpløst og få time både på telefon og på legekontor.. blant annet kommer sykemeldinger veldig forsinket.

Usikkert

Lege: Marita Nistad Hansen Skrevet

Veldig snill og hyggelig, henviser videre og hjelpsom, men utrolig vanskelig å få tak i, bruker ekstremt lang tid på å svare på meldinger eller sende dokumentasjoner som trengs privat i forskjellige settinger. Telefonen er evig lang og man blir oftest sittende i nærmere en time i telefon kø.