Landsbylegene

Telefonnummer69 83 81 4069 83 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av Landsbylegene

Flink og trygg

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jeg har en del kroniske sykdommer, men hos dr. Johansen føler jeg meg ivaretatt. Beste legen jeg har hatt på minst 40 år. Hjelpsom, ikke noe sommel med henvisninger, lett å prate med. Alt i alt, helt super.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Fantastisk lege som virkelig bryr seg om meg og mitt liv, både fysisk ogpsykisk. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han i den vanskelig tiden jeg har vært og er i. Gruer meg til den dagen han pensjonerer seg, håper det blir veldig lenge til. Damene på kontoret er det så som så med. Når legen har bedt meg ringe når det er noe og jeg ringer så vil de ikke sette meg over sånn som han har sagt jeg skal be de om.

Kunne ikke drømt om bedre fastlege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre er en bedre fastlege enn hva jeg noen gang kunne drømt om. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har blitt møtt på en så bra måte av noen i helsevesenet før, og jeg har møtt flere enn de fleste. Han lytter, følger opp, støtter og gjør alt i sin makt for at du skal ha det bra. Jeg bor ikke lenger i Østfold, men jeg kommer ikke til å bytte fastlege før jeg absolutt må.

Fantastisk

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Effektiv og likevel rolig. Tar seg god tid uansett hvor fullt venterommet er. Føler meg alltid godt ivaretatt og forstått.

Dyktig lege: )

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jeg måtte bytte fastlege etter 16 år til Jan Børre. Jeg var veldig usikker på hvordan dette ville bli, etter et godt samarbeid med min forrige lege. Jeg vil så absolutt anbefale Jan Børre. Han er en dyktig lege,som lytter og tar seg skikkelig tid til deg som pasient. Jeg tør påstå at dette er den beste legen jeg har hatt. Han tar deg på alvor og stresser ikke. Og vil ditt beste. Terningkast 6: )