Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Rolig og hjelpsom.

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Børre er flink og en behagelig og rolig lege å være hos. Flink på det meste, men det har hendt at svar på prøver ol. må jeg selv ringe til kontoret for og høre. Så vet ikke om det ansvaret ligger på Børre eller legesekretærne. De virker frekke og lite interessert, spesielt ei da jeg ringte for å få svar på noe jeg lurte på i forbindelsen med skaden min. Hun sa : - "Åja det er deg med den "skaden" " med en holdning på at jeg maste på de, noe jeg ikke har gjort. Svar på andre prøver som jeg har tatt, fikk jeg aldri høre noe om. Så servicen på de legesekretærne får bare 2-3 stjerner.

Legen som utgjør en forskjell!

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre Johansen er legen som utgjør en forskjell! Han har stor faglig kompetanse og har en tilstedeværelse som gjør at man føler seg sett, hørt og tatt på alvor. Han er DEN legen som utgjør en forskjell! Takknemlig.

Trygghet

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Alltid imøtekommende og flink føler meg trygg og ivaretatt av Jan Børre. Koselige og flinke folk på legekontorer

Kunnskapsrik og lyttende Lege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Har intet negativt å bemerke angående Jan Børre, kun gode opplevelser så langt! Fremstår som kunnskapsrik og lyttende. Det samme kan overhode ikke sies om Legesekretærene! De fremstår som direkte uinteresserte og grinete. Har ved noen anledninger unnlatt å gi beskjed videre til Legen. Har tatt dette opp, både muntlig og skriftlig, med J.B. uten at dette har bedret seg. Får ingen tilbakemelding på prøver som er tatt. Ved henvendelser føler jeg meg som et «rusk i øyet»! Dette må han få gjort noe med snarest!

Svært dyktig og omsorgsfull

Lege: Kjersti Skrede Skrevet

Svært dyktig. Hun er usedvanlig kunnskapsrik og viser stor omsorg og interesse for deg som pasient. Kunne ikke ønske meg noen bedre lege:-)