Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

God lege - dårlige sekretærer

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Er veldig fornøyd med Jan Børre som fastlege, legesekretærene derimot kan til tider være ufine - unngår å gi beskjed til legen, dette går ikke an.

Har ved flere anledninger tatt opp dette med legen, uten at det har gjort at klager blir tatt på alvor - det har ikke skjedd noen forandring.

Lyttende, seriøs og trygg

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

JB er en lege som lytter, tar meg på alvor og fremstår faglig trygg. Han tar seg tid i konsultasjonen og jeg føler hver gang at jeg og min helse blir ivaretatt. Helhetlig en trygg og veldig god lege. Anbefales virkelig.

Beste lege i hele Indre Østfold (hvis ikke i Norge!)

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Kjempe snill og hjempsom ikke mare som lege men som person. Hører på pasienter, veldig tålmodig, ikke redd for å kontakte med spesialister hvis han er usikkert. Jeg anbefale han velllldig!

Alt i alt fornøyd selv om vente tiden kan være litt lang.

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Fornøyd med han som lege han tar seg tid å lytter og det er det viktigste men en lege. Men ting kan ta litt tid når man ringer får å gi beskjed el man har vært hos turnus lege. Men det er fullt forståelig i disse korona tider. Han et kommune lege i tillegg og mye å gjøre om dagen:)

Trygg, oppmerksom og kunnskapsrik

Lege: Tove Kurås Skrevet

En helt fantastisk lege som virkelig ser deg og lytter. Hun husker historien din langt tilbake og er fokusert og oppmerksom. Helt topp!