Landsbylegene

Telefonnummer69 83 81 4069 83 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av Landsbylegene

Fantastisk god lege

Lege: Tove Kurås Skrevet

Har brukt henne siden jeg var 14 år og nå er jeg 45. Har alltid fått god hjelp og hun kjenner min historie, blir imponert over hva hun husker fra lang tid tilbake. Føler hun forstår meg og jeg får alltid den hjelpen jeg føler jeg trenger. Blide og hjelpsomme sekretærer, lett å komme igjennom på telefonen. Alt i alt veldig fornøyd med hele legekontoret.

Flink og trygg

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jeg har en del kroniske sykdommer, men hos dr. Johansen føler jeg meg ivaretatt. Beste legen jeg har hatt på minst 40 år. Hjelpsom, ikke noe sommel med henvisninger, lett å prate med. Alt i alt, helt super.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Fantastisk lege som virkelig bryr seg om meg og mitt liv, både fysisk ogpsykisk. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han i den vanskelig tiden jeg har vært og er i. Gruer meg til den dagen han pensjonerer seg, håper det blir veldig lenge til. Damene på kontoret er det så som så med. Når legen har bedt meg ringe når det er noe og jeg ringer så vil de ikke sette meg over sånn som han har sagt jeg skal be de om.

Kunne ikke drømt om bedre fastlege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre er en bedre fastlege enn hva jeg noen gang kunne drømt om. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har blitt møtt på en så bra måte av noen i helsevesenet før, og jeg har møtt flere enn de fleste. Han lytter, følger opp, støtter og gjør alt i sin makt for at du skal ha det bra. Jeg bor ikke lenger i Østfold, men jeg kommer ikke til å bytte fastlege før jeg absolutt må.

Fantastisk

Lege: Jørn Bakken Skrevet

Effektiv og likevel rolig. Tar seg god tid uansett hvor fullt venterommet er. Føler meg alltid godt ivaretatt og forstått.