Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Lege: Sigrid Klepaker Skrevet

En av de beste legene jeg har vært hos. Kunnskapsrik og omsorgsfull. Følger opp og tar ansvar. Ringer hvis det er noe og tar seg god tid på tlf. Gir beskjed med en gang det er noe feil på blodprøver. Må aldri vente lenge på resepter, bortsett fra hvis kontordamene somler el gjør noe feil. Anbefaler henne på det sterkeste.

Utilgjengelig.

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Aldri tid til å ta hvertfall meg inn. De gangene legen har tid så snakker vi 3 ukers ventetid. Fungerte bra for noen år siden, nå er det desverre helt håpløst og få time både på telefon og på legekontor.. blant annet kommer sykemeldinger veldig forsinket.

Usikkert

Lege: Marita Nistad Hansen Skrevet

Veldig snill og hyggelig, henviser videre og hjelpsom, men utrolig vanskelig å få tak i, bruker ekstremt lang tid på å svare på meldinger eller sende dokumentasjoner som trengs privat i forskjellige settinger. Telefonen er evig lang og man blir oftest sittende i nærmere en time i telefon kø.

FANTASTISK

Lege: Marita Nistad Hansen Skrevet

Er så glad for at jeg endelig har møtt på en lege som er forståelsesfull og bruker GOD tid på sin pasient. Tusen takk for den gode jobben du gjør, og at du er du❤️

Hyggelig, kunnskapsrik og trygg!

Lege: Marita Nistad Hansen Skrevet

Marita var en veldig imøtekommende og hyggelig lege! Jeg følte at hun tok seg tid til å høre etter, og gjorde en god og grundig vurdering. Anbefales sterkt!