Kristen Strømme

Kleppestø Senter, 2. Etg. 5323 Kleppestø
Kristen Strømme holder til i Askøy

Siste vurderinger av Kristen Strømme

Dyktig, hyggelig og effektiv tannlege

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Det er alltid hyggelig å komme til dette tannlegesenteret på Kleppestø: Tannlegeassistent, tannpleier og de to tannlegene er alltid i godt humør, er flinke og effektive.

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt, og da jeg flyttet til Bergen for mange år siden, beholdt jeg tannlegen min på Kleppestø :-)

... og det gjør jeg fortsatt!

Super koselig tannlege!

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Trivelig tannlege med godt humør. Hørte mye positivt om han så da måtte jeg prøve. Veldig fornøyd. Behandlingen går kjapt.

Med vekt på " det beste for pasienten "

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Sjekker, vurderer og anbefaler. Gir fast pris - som er fornuftig/rimelig.
behagelig type, smiler og gjør pasienten trygg. Har kurant utsyr og orden på egen økonomi slik at pasienten ikke betaler for "hi tec" utstyr men tiden og materiellet som medgår.

Anbefales av fast kunde :)

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Dette er en mann som trives på jobb sammen med de andre som holder til i lokalene. Strømme er enkel å forholde seg til og er lett å like.

Jeg har aldri opplevd at det tar særlig tid å få time. Som oftest kan man få time på dagen om det er akutt.
Han tar det som må gjøres. Begynnende hull behøver ikke rettes med en gang, men han forteller og viser hvor det er noe på gang. Dette følger han også opp neste kontroll.
Har heller ikke noe å utsette på prisen. Det føles aldri som feil pris etter en konsultasjon. Jeg mener jeg har fått den hjelpen jeg trenger til rett pris.