Kristen Strømme

Kristen Strømme holder til i Askøy

Siste vurderinger av Kristen Strømme

Ikke anbefalt

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Opplevde tannlegen som useriøs og usikker. Ubehagelig opplevelse av selve tannhelse- sjekk / rens, hvor jeg etterpå har vært plaget med ising i tennene.
Gamle, mørke lokaler.

Munter tannlege

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Alltid godt humør, relativt kort ventetid og greie priser. Skulle det det være noe akutt, er han raskt tilgjengelig. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Meget dyktig tannlege som tar seg god time med sine klienter. Underveis i behandlingen forteller han og viser deg grundig hva du kan gjøre for å forbedre tannhelsen. Anbefales sterkt :)

Kjapp, effektiv og hyggelig!

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Veldig fornøyd med tannlegen min som jeg har gått til i mange år. Han er hyggelig, og rask, har aldri hatt problemer under eller etter et besøk hos ham. Kommer raskt til, og det er rent og pent og munter stemning. Jeg kvir meg alltid litt for å gå til tannlege, men ender alltid opp med å tenke at det gikk jo veldig fint. Maser ikke og forventer ikke svar når man sitter med munnen full i instrumenter, og er informativ og dyktig i sin jobb!

Knall tannlege og kontor

Tannlege: Kristen Strømme Skrevet

Alltid hyggelig og imøtekommende, trygg og rolig.
Gjør det han må og forteller hva som må følges opp.
Greie priser og hyggelige ansatte, mye latter og vås, kjempebra kundebehandling.