Kristin Aarvold Hofland

Kristin Aarvold Hofland holder til i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Aarvold Hofland

Oslos hyggeligste tannlege

Tannlege: Maryam Sher Skrevet

Har gått hos henne i 6-7 år, hadde mange forskjellige tannleger før det. Hun er kjempeflink til å rense tenner, grundig og forsiktig. Hun er også veldig hyggelig og flink til å forklare ting, og følger opp på en systematisk måte. Hun behandler aldri mer enn nødvendig, og tar ikke bilder annet enn ved behov. Anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Maryam Sher Skrevet

Jeg er en person med skrekk for sprøyter og tannleger. Men etter nødvendig behandling, skal jeg aldri mer til noen andre enn Tannlege Maryam! Hun er så hyggelig og flink, hun gjorde meg så komfortabel og jeg følte meg trygg før, under og etter behandlingene. Jeg blir fast pasient hos hun fremover! En tannlege jeg virkelig anbefaler.

Har kurert meg for skrekken

Tannlege: Kristin Aarvold Hofland Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk siden jeg var liten - så mye at så fort jeg fylte atten så sluttet jeg å gå til tannlegen. Mange år senere var frykten for hva jeg hadde gjort med tennene mine større enn frykten for tannlegen, så jeg gikk til Kristin Hofland etter anbefaling fra en kollega. Det er det smarteste jeg har gjort på lenge. Jeg har ikke vært hos Hofland selv, men hos to av hennes kolleger. Blide, milde, gode damer begge to med et håndlag og en innstilling som kjapt kurerte tannlegeskrekken min. Nå er et tannlegebesøk like lite fryktinngytende som en tur i butikken. :)
Altså - anbefales!

Behagelig og imøtekommende

Tannlege: Kristin Aarvold Hofland Skrevet

Kristin er en flott tannlege som jeg anbefaler alle mine bekjente. Hun oser av to og profesjonalitet og gjør det til en fryd å gå til tannlegen 2 x årlig.