Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Optimal Dental
Ikke bra tannlege
Tannlege: Xiaoqian Li SkrevetHyggelig og blid tannlege. Ble godt tatt imot, men tannlegen var 15 min forsinket. Positivt at man kunne få time på kveldstid etter jobb. Smertefull og hardhendt fjerning av tannstein sammenlignet med andre tannleger jeg har vært hos.
Opplevde å bli spurt om flere ting mens jeg hadde utstyr og mye vann i munnen og derfor ikke hadde mulighet til å svare.
Jeg fikk råd om tannhygiene, noe som er bra, men jeg følte at informasjonen ble gitt mer som en ordre enn som et godt råd.
Jeg følte meg veldig utrygg på de faglige vurderingene til denne tannlegen, da hun kom med anbefalinger etter å knapt ha undersøkt meg. Som en del av "dealen" til tannlegen, fikk jeg et gavekort på 500 kr til bruk på evt. fremtidig behandling. Noen ville kanskje oppleve det som positivt, men dette gjorde meg skeptisk til tannlegens intensjoner og terskel for å behandle.
Jeg valgte derfor senere å gå til en annen tannlege for vurdering. Tannlegetimen var veldig billig, men da jeg ba om utskrift av journal, sa tannlegen først at det var ok, for å noen minutter senere kreve ekstra betalt for dette, noe jeg synes var ugreit. Jeg har allerede funnet meg en ny tannelege.
Anbefales!!
Tannlege: Xiaoqian Li SkrevetUtrolig dyktig! Og halo... hun er mye mer billigere enn de andre der ute. Alle dere nye som er usikre for å dra hos tannlege Li, gi henne ihvertfall 1 sjans. Jeg var også skeptisk til å begynne med.
Angrer ikke!!!
Grundig og flink
Tannlege: Xiaoqian Li SkrevetJeg var til tannlegen for en sjekk og for å fjerne tannstein. Ingen hull, men hun var veldig grundig med fjerning av tannstein. Tennene mine ble helt fine igjen etter noe misfarging bak. Snakker dårlig norsk, men det spilte ingen rolle for min del. Vennlig og dyktig!! Anbefales
Super service!
Tannlege: Xiaoqian Li SkrevetEn tidligere reparasjon hos en annen tannlege hadde falt ut og jeg hadde fått tilbud om en rimelig konsultasjon hos denne tannlegen. Timen begynte presis, selve samtalen foregikk på engelsk, men det er OK for meg. Undersøkelsen virket grundig og Li (tannlegen) påpekte hvorfor den tidligere skaden hadde gjenoppstått og tilbød seg å fikse den rimelig, på stedet. Gjorde en kjempejobb og reparasjonen har passet og holdt perfekt. Skal tilbake for å fikse noen andre småproblemer hun fant.
Den beste tannlegen jeg har vært med
Tannlege: Xiaoqian Li SkrevetJeg var hos Tannlegen Li på mandag, det var det beste opplevelse jeg har hatt hos tannlegen i livet mitt, hun er veldig flink, nøye, fikk kjempe service hos henne, skal bruke henne som min fast tannlege frem over, vil anbefale sterkeste.