Optimal Dental

Tordenskiolds gate 7 0160 Oslo
Optimal Dental holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Optimal Dental

Anbefales!!

Tannlege: Xiaoqian Li Skrevet

Utrolig dyktig! Og halo... hun er mye mer billigere enn de andre der ute. Alle dere nye som er usikre for å dra hos tannlege Li, gi henne ihvertfall 1 sjans. Jeg var også skeptisk til å begynne med.

Angrer ikke!!!

Grundig og flink

Tannlege: Xiaoqian Li Skrevet

Jeg var til tannlegen for en sjekk og for å fjerne tannstein. Ingen hull, men hun var veldig grundig med fjerning av tannstein. Tennene mine ble helt fine igjen etter noe misfarging bak. Snakker dårlig norsk, men det spilte ingen rolle for min del. Vennlig og dyktig!! Anbefales

Super service!

Tannlege: Xiaoqian Li Skrevet

En tidligere reparasjon hos en annen tannlege hadde falt ut og jeg hadde fått tilbud om en rimelig konsultasjon hos denne tannlegen. Timen begynte presis, selve samtalen foregikk på engelsk, men det er OK for meg. Undersøkelsen virket grundig og Li (tannlegen) påpekte hvorfor den tidligere skaden hadde gjenoppstått og tilbød seg å fikse den rimelig, på stedet. Gjorde en kjempejobb og reparasjonen har passet og holdt perfekt. Skal tilbake for å fikse noen andre småproblemer hun fant.

Den beste tannlegen jeg har vært med

Tannlege: Xiaoqian Li Skrevet

Jeg var hos Tannlegen Li på mandag, det var det beste opplevelse jeg har hatt hos tannlegen i livet mitt, hun er veldig flink, nøye, fikk kjempe service hos henne, skal bruke henne som min fast tannlege frem over, vil anbefale sterkeste.

Ikke den beste tannlegen

Tannlege: Xiaoqian Li Skrevet

Hadde avtale kl. 09:00, pliktoppfyllende som jeg er møter jeg opp 10 min før. Tannlege Li kommer inn i lokalene kl. 09:10, og jeg sitter ikke i tannlegestolen før tidligst 09:15. Utrolig irriterende, og en veldig dårlig start på konsultasjonen.
Gjennom konsultasjonen er det noen kommunikasjonsproblemer og vi sliter med å forstå hverandre grunnet ulike morsmål, så resten av kommunikasjonen foregår på engelsk. Dette er forsåvidt greit for meg.
På slutten av timen får jeg noen gode tips, og så betaler jeg (etter min mening) alt for mye for så lite.
Det som er positivt er lokasjonen midt i sentrum, enkelt å finne frem. Ellers har jeg dessverre lite positivt å komme med, jeg er iallefall på utkikk etter ny tannlege.