Xiaoqian Li

Optimal Dental Priser mangler

Siste vurderinger av Xiaoqian Li

Grundig og flink

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Jeg var til tannlegen for en sjekk og for å fjerne tannstein. Ingen hull, men hun var veldig grundig med fjerning av tannstein. Tennene mine ble helt fine igjen etter noe misfarging bak. Snakker dårlig norsk, men det spilte ingen rolle for min del. Vennlig og dyktig!! Anbefales

Super service!

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

En tidligere reparasjon hos en annen tannlege hadde falt ut og jeg hadde fått tilbud om en rimelig konsultasjon hos denne tannlegen. Timen begynte presis, selve samtalen foregikk på engelsk, men det er OK for meg. Undersøkelsen virket grundig og Li (tannlegen) påpekte hvorfor den tidligere skaden hadde gjenoppstått og tilbød seg å fikse den rimelig, på stedet. Gjorde en kjempejobb og reparasjonen har passet og holdt perfekt. Skal tilbake for å fikse noen andre småproblemer hun fant.

Den beste tannlegen jeg har vært med

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Jeg var hos Tannlegen Li på mandag, det var det beste opplevelse jeg har hatt hos tannlegen i livet mitt, hun er veldig flink, nøye, fikk kjempe service hos henne, skal bruke henne som min fast tannlege frem over, vil anbefale sterkeste.

Ikke den beste tannlegen

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Hadde avtale kl. 09:00, pliktoppfyllende som jeg er møter jeg opp 10 min før. Tannlege Li kommer inn i lokalene kl. 09:10, og jeg sitter ikke i tannlegestolen før tidligst 09:15. Utrolig irriterende, og en veldig dårlig start på konsultasjonen.
Gjennom konsultasjonen er det noen kommunikasjonsproblemer og vi sliter med å forstå hverandre grunnet ulike morsmål, så resten av kommunikasjonen foregår på engelsk. Dette er forsåvidt greit for meg.
På slutten av timen får jeg noen gode tips, og så betaler jeg (etter min mening) alt for mye for så lite.
Det som er positivt er lokasjonen midt i sentrum, enkelt å finne frem. Ellers har jeg dessverre lite positivt å komme med, jeg er iallefall på utkikk etter ny tannlege.