Xiaoqian Li

Autorisasjon (2012)

Optimal Dental Telefonnummer412 85 085412 85 0 ...
Tordenskiolds gate 7 0160 Oslo
Xiaoqian Li er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Xiaoqian Li

Grundig og dyktig tannlege

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Jeg har vært hos flere tannleger for å rengjøre tennene mine, men ingen var så grundig og flink som henne. Veldig fornøyd! kommer tilbake. Hun snakker dårlig norsk, men det spiller ingen rolle.

Unødvendig voldsom og hensynsløs

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Jeg hadde time klokken 12.30 men hun var 10 min forsinket, men var ganske hyggelig på begynnelsen.

Hun snakket dårlig norsk så det var vanskelig å forstå det hun beordret meg å gjøre under rengjøringen av tennene mine. Hun traff tannkjøttet mitt flere ganger og det gjorde utrolig vondt. Ga meg ikke nok pauser til å spytte ut så jeg ble litt kvalt på mitt eget spytt og måtte sitte opp selv for å spytte...i stedet for å beklage spør hun "vil du fortsette?".

Har vært hos flere tannleger for å rengjøre tennene mine, men ingen har vært så unødvendig voldsom og hensynsløs. Skjønner at det kan være litt smertefull, men når tannleger skal fjerne litt plakk bør det ikke være slikt. Kommer ikke til å dra tilbake til hun for å si det slikt.

Ikke bra tannlege

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Hyggelig og blid tannlege. Ble godt tatt imot, men tannlegen var 15 min forsinket. Positivt at man kunne få time på kveldstid etter jobb. Smertefull og hardhendt fjerning av tannstein sammenlignet med andre tannleger jeg har vært hos.
Opplevde å bli spurt om flere ting mens jeg hadde utstyr og mye vann i munnen og derfor ikke hadde mulighet til å svare.
Jeg fikk råd om tannhygiene, noe som er bra, men jeg følte at informasjonen ble gitt mer som en ordre enn som et godt råd.
Jeg følte meg veldig utrygg på de faglige vurderingene til denne tannlegen, da hun kom med anbefalinger etter å knapt ha undersøkt meg. Som en del av "dealen" til tannlegen, fikk jeg et gavekort på 500 kr til bruk på evt. fremtidig behandling. Noen ville kanskje oppleve det som positivt, men dette gjorde meg skeptisk til tannlegens intensjoner og terskel for å behandle.
Jeg valgte derfor senere å gå til en annen tannlege for vurdering. Tannlegetimen var veldig billig, men da jeg ba om utskrift av journal, sa tannlegen først at det var ok, for å noen minutter senere kreve ekstra betalt for dette, noe jeg synes var ugreit. Jeg har allerede funnet meg en ny tannelege.

Anbefales!!

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Utrolig dyktig! Og halo... hun er mye mer billigere enn de andre der ute. Alle dere nye som er usikre for å dra hos tannlege Li, gi henne ihvertfall 1 sjans. Jeg var også skeptisk til å begynne med.

Angrer ikke!!!

Grundig og flink

Klinikk: Optimal Dental Skrevet

Jeg var til tannlegen for en sjekk og for å fjerne tannstein. Ingen hull, men hun var veldig grundig med fjerning av tannstein. Tennene mine ble helt fine igjen etter noe misfarging bak. Snakker dårlig norsk, men det spilte ingen rolle for min del. Vennlig og dyktig!! Anbefales