Marianne Tingberg

Fridtjof Nansens Plass 5 0160 Oslo
Marianne Tingberg holder til i Oslo

Siste vurderinger av Marianne Tingberg

Full kontroll. Rolig. Empatisk.

Tannlege: Marianne Tingberg Skrevet

Alvorlig brudd i en tann som måtte trekkes.

Jeg ga utrykk for at jeg ville være sikker på smertelindring.

Hun beroliget og møtte meg som pasient hele veien fra start til slutt.

Jeg hadde helt klart gått til henne igjen ved evt ny spesialistbehandling.

Kommunikasjonen med sekretæren virket noe anstrengt.

Trekking av visdomstenner

Tannlege: Marianne Tingberg Skrevet

De ansatte har høy kompetanse innenfor sitt felt, men jeg skulle ønske at jeg ble bedre ivaretatt under inngrepet. Legen lå litt bak skjemaet og rushet seg gjennom timen. Jeg var urolig på forhånd og det hjalp ikke akkurat.

Profesjonell og imøtekommende!

Tannlege: Marianne Tingberg Skrevet

Ble gjort oppmerksom på Marianne Tingberg av Bekkestua Tannmedisin - siden jeg hadde spesielle problemer i munnhulen!
Relatert til dette har jeg nå vært hos Tingberg og foretatt bl.a. vevsprøve i-/av tunge!
Dette forløp meget effektivt og smertefritt - samtidig som jeg
fikk en meget detaljert og profesjonell veiledning for øvrig!
Kunne ikke vært mer fornøyd!

Virker usikker

Tannlege: Marianne Tingberg Skrevet

Ga inntrykk av å være veldig usikker da alt ikke gikk som planlagt, selv om det ikke var et komplisert inngrep. Hun ga veldig tydelig uttrykk for dette etter at behandlingen var påbegynt.
Hun var også usikker i begynnelsen, da hun satte bedøvelse og skapte bekymring om en annen tilstand hun så ved granskning av røntgen, som forøvrig er under behandling av en annen tannlege.
Hun snakker uavbrudt og informerer i inngående detaljer, også om egen utrygghet, noe som opplevdes skremmende for en som ikke er en fagperson.
Etter behandlingen skapte hun tvil om videre behandling, allerede planlagt med den faste tannlegen, og anbefalte kostbare inngrep hun selv skulle foreta.
Hun er sikkert faglig dyktig, men vil anbefale et kurs i pasientbehandling og psykologi.