Marianne Tingberg

1 vurdering

Siste vurderinger av Marianne Tingberg

Trekking av visdomstenner

Klinikk: Marianne Tingberg Skrevet

De ansatte har høy kompetanse innenfor sitt felt, men jeg skulle ønske at jeg ble bedre ivaretatt under inngrepet. Legen lå litt bak skjemaet og rushet seg gjennom timen. Jeg var urolig på forhånd og det hjalp ikke akkurat.

Meget fornøyd

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Min opplevelse hos Marianne Tingberg var veldig, veldig bra. Var der inne for å trekke visdomstenner, har ikke merket til noen spor etter inngrepene.
I den sammenheng gjorde hun også min fastlege oppmerksom på noen symptomper som førte til en ny diagnose ingen andre fanget opp.
Ytterst kompetent, hyggelig og serviceinnstilt!

Profesjonell og imøtekommende!

Klinikk: Marianne Tingberg Skrevet

Ble gjort oppmerksom på Marianne Tingberg av Bekkestua Tannmedisin - siden jeg hadde spesielle problemer i munnhulen!
Relatert til dette har jeg nå vært hos Tingberg og foretatt bl.a. vevsprøve i-/av tunge!
Dette forløp meget effektivt og smertefritt - samtidig som jeg
fikk en meget detaljert og profesjonell veiledning for øvrig!
Kunne ikke vært mer fornøyd!

Virker usikker

Klinikk: Marianne Tingberg Skrevet

Ga inntrykk av å være veldig usikker da alt ikke gikk som planlagt, selv om det ikke var et komplisert inngrep. Hun ga veldig tydelig uttrykk for dette etter at behandlingen var påbegynt.
Hun var også usikker i begynnelsen, da hun satte bedøvelse og skapte bekymring om en annen tilstand hun så ved granskning av røntgen, som forøvrig er under behandling av en annen tannlege.
Hun snakker uavbrudt og informerer i inngående detaljer, også om egen utrygghet, noe som opplevdes skremmende for en som ikke er en fagperson.
Etter behandlingen skapte hun tvil om videre behandling, allerede planlagt med den faste tannlegen, og anbefalte kostbare inngrep hun selv skulle foreta.
Hun er sikkert faglig dyktig, men vil anbefale et kurs i pasientbehandling og psykologi.

Utrolig dyktig, terningkast 6!

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Jeg har fjernet to litt krevende visdomstenner hos Marianne. Hun er ekstremt dyktig, og jeg følte meg veldig trygg i hennes hender. Hun var rask og effektiv til tross for noen utfordrende tenner. En så blid, betryggende, morsom og ikke minst dyktig tannlege må man lete lenge etter. Denne dama kan faget sitt like godt som Northug kan gå på ski!

Proffesjonell og dyktig tannlege

Klinikk: Spesdent AS Skrevet

Trakk to visdomstenner hos Marianne, én oppe og én nede. Ingen smerte under inngrep eller etter inngrep. Veldig proffesjonell, hyggelig og dyktig tannlege.